• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati SS800FF koeajoa...valitettavasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Helldorado
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Helldorado

New member
Nonii,

Nyt ois tarjolla ko pyörän ajoa Ducatisteille/motoristeille, jos jotain kiinnostaa:)
Verneri vois kokeilla eroa omaan 800 ku siinä taitaa olla vielä orggisputket?

Syy lyhyesti: 50-alueella 80 ja kortti poies sekä 6xx egee vaivanpalkkaa. Maanantaina on suullinen nuhtelu.

Tarina:
Elikkäs lähdin Nokian Nesteen valoista vasenta kaistaa (kuten aina)
ja tarkoitus on ennen seuraavia valoja (Teboil) ryhmittyä oikealle kaistalle, jotta voi jatkaa suoraan ajamista kotio. Pyörä kun o ketterämpi niin olen aina ohittanut autojonon (en viitsi autojen väliin tunkea kiihdytystilanteessa) ja sitten ryhmittyny oikealle kaistalle, tämä toimenpide vaatii jonninverran vauhtia koska Neste-Teboil väli ei ole pitkä. Ois vaan pitäny huomata se valkoinen farmari ford siinä oikealla kaistalla.

Toivottivat hyviä kalastussäitä.

No voi perhana! Etpä ole ensimmäinen, jolle tuo suora koituu kohtaloksi, useinhan siinä on "neuvottelu" meneillään...

Vielä eilen katselin Esson pihassa, kun jyrisit ohi, tänään joku teki saman punaisella HF:llä. Muista hankkia kalastuslupa tai heebot käyvät seuraavaksi keräämässä ongen pois.

Tarjouksesi on houkutteleva, löytyisiköhän meiltä kaapista mitään väreihin sopivaa päällepantavaa? Olen kyllä koittanut vältellä noita putkia, ettei ala tarvita...

On perhana kovat rangaistukset!!! Ja kyllä ne on täällä Tampereen seudulla kytänneetkin. Toisaalta kyllä taajamissa, missä sen voi ymmärtää paremmin turvallisuushakuiseksi hommaksi. Vähän silti ylikorostuu tuo rahastusmeininki. Tuossakin _ehkä_ olis voinu tutka oikeasti näyttää 29 yli ja olis päässyt (kovilla) sakoilla.

Otan osaa..
Pistää oikeen vihaks ku ajattelee rikos/rangaistus suhdetta tässäkin tapauksessa.

tjoo kova oli tuomio
sad_orig.gif

mut siinä oli suojatie jonka ylitin vauhikkaasti ja tietty toi taajama...
sekä mittausvirhe oli katsottu mun eduksi eli tutka näytti 85.

noh...säästän ku pistän bemarin ja prätkän seisontaan...tosin lomarahat ois voinu paremminknin käyttää.

Ai nii! Ois antanu 3kk mut ku olin enskertalainen niin pääsin "helpolla"!!

Back