Ducati ss900 91 - 97

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 900S.i.e
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

900S.i.e

New member
Alko vanha suola janottaa jo ennen kauden alkua eli kiinnostusta löytyisi -90 luvun 900 SS mallistoon. Mitä muutoksia vuosien saatossa? Kannattaako iskeä viimeisimpiin vuosimalleihin tässä korimallissa vai kannattaako ostaa "halvalla" joku -90 luvun alkuvuosien peli ja päivittää sitä? Ei kai näissä enää oo Bingin kaasareita, entäs Weber, koskas ne on virallisesti hävinny? Kokemuksia peliin tänks!
062802moto_prv.gif
 
No viimeinkin..
'91-'97 samanlaisia (pl. värierot). Kaikissa mikunin kaasarit ja kokusanin sytkät. Eli itse ostaisin halvimmalla vanhimman ja tekisin siitä "oman maun mukaisen".
Kannattaa harkita myös saman ikäluokan 851/888:ia.
 
Alko vanha suola janottaa jo ennen kauden alkua...
oho, ei 748 kelpais?  
wink.gif


kuis hd:n sit käy?

-pjt
Likviditeetti on nyt vähän kovilla ku tuli osteltua vähän maata ja pitäs alkaa rakentaa. HD tehdään valmiiksi ja sitte ehkä myydään tai sitte ei... Mut kyl toi SS:kin kiinnostas ku ne on niin "halpoja". Mul ois sulle pjt muuten vapaavirtaus filsu halvalla 748:iin jos tarviit. 50 ekee. Toivottavasti tää ei mee nyt myyntipalstalle ku tätä foorumia valvoo älykkäät modet jotka "harrastaa" moottoripyöräilyä.
 
Itselläni oli 900 ss vm.91 ja nyt on 900 ss vm.97.Eroja on aika vähän.-93 tai-94 alumiinista takahaarukkaa vahvistettiin,-95 tuli ss/sl malliin öljynlämpö mittari,-97 täyskatteeseen tuli sivuille ilmanottoaukot ja-ohjaimet takasylinterin jäähdyttämiseksi.-93 kultasarjan jarrusatulat ja jossain vaiheessa myös laturin tehoa kasvatettiin. Jos meni jotakin väärin korjatkaa.
 
Back
Ylös