No niin nyt on muutama päivä huristeltu kyseisellä vehkeellä ja jotain ajatuksia herännyt. Erittäin mielyttävä peli ajaa jossa ajoasento on myös hyvin lepponen. Kone tuntuu olevan tehtaan tehokitin jälkeen myös todella pirteän tuntuinen, en ihmettele yhtään että ovat valinneet pelkästään st3 koneen viimeisiin pyöriin unohtaen st2 ja st4 myllyt. Hiton hyvä tehoalue ja ihmeen ylhäältä löytyy vielä "loppupotku". Aikaisemmin ollut saman katekorian pyöristä Triumph st1050 joten jotain vertailua voisi tehdä.
Ducati st3s abs:
+Alusta, toimii mutkatiellä ja routapateissa kuin unelma. Marchinin takovanteilla voi olla myös öhlinssin lisäksi tähän jotain hyvää.
+ Kone tehokitillä, erittäin sopiva tämän tyylisen pyörään. Tehoa ja vääntöä koko ajan tarjolla.
+ Ajoasento, säädettävät clip-onit sekä erittäin hyvä satula tekee ajosta rennon.
+Ajotietokone josta näet kaiken tarvittavan
+Jarrut, Abs on takajarrussa todella huoleton. Tuntuma jarruissa myös hyvä muttei kuitenkaan aivan parasta mitä löytyy.
+Ajossa hyvin kevyen tuntuinen, triumph tuntui raskaammalta vaikka painoja en tiedä.
-Laukut, eri avain sekä ilman laukkuja tökeröt telineet joiden irroittamine vie aikaa. Tosin hyvin tukevan oloiset koska metalliset.
- Ohjausyksikkö, ei voi itse räplätä. Vaatii uuden chipin putkia vaihtaessa.
-Hinta, hyvä maksaa.
Triump St1050
+Kone, Paras kone mitä voi olla, äänetkin mielyttävästi kohdillaan. Ei varmaan hajonnut yhtään maailmalla ja 50tkm kestotestissä ei edes juurikaan ollut kulumisen merkkejä.
+Laukut, sama avain sekä ilman laukkuja sirot telineet joiden irroittaminen kestää 2 minuuttia.
+Tietokonetta voit säädellä itse. Putket ei vaadi kuin ilmaisen ohjelman jällenmyyjältä. vikakoodit yms saa jokaiselta korjaamolta.
+ Lisävarusteet hinnoiteltu hyvin, vrt Hailac!
-Penkki, ei tarpeeksi tukeva mutta ei ihan pakkovaihdoskaan. Tehtaalta saa geelipenkin.
-Alusta, Paska! Etupää liian löysä sekä takapää mielestäni hankala saada mieluisaksi ilman että menee pinta kovaksi.
-Jarrut, tunnottomat mutta pysäytys teho on metreinä kuitenkin riittävän hyvä.
+Ajotietokone ja mittari, kaikki löytyy kuten myös ducatista.
Yhteen vetona sanotaan että triumph on myös erittäin hyvä pyörä mutta surkea alusta sekä jarrut ovat oikeasti häiritsevät jos paremmasta tietää. Kuitenkin kone sekä soundi saa hymyn suuhun suoremmilla pätkillä. Mutkateille on hauskempiakin vehkeitä.
Ducati taas toimii ainkin S abs mallina niin hyvin suomen paskoilla tiellä että ei vosi parempaa toivoa. Mutkatiellä olo on kuin sportin selässä mutta huomattavasti mielyttävämmässä asennossa. Sport toring tarkoittaa tässä tapauksessa oikeasti sporttia. Ajo on erittäin lepposta ja voisin kuvitella matkaavani tällä pidempään kuin millään muulla ajamallani pyörällä ilman puutumisia yms vitutuksia. Ihmettelen jos ei ducatilta tulee samaan katekoriaan uutta malia, en usko että Multistrada korvaa monenkaan mielissä tätä kategoriaa. Eli kyllä valitsisin näistä kahdesta Ducatin ja ymmärrän nyt myös mitä varten S malli on kalliimpi, se on myös sen arvoinen.
Ducati st3s abs:
+Alusta, toimii mutkatiellä ja routapateissa kuin unelma. Marchinin takovanteilla voi olla myös öhlinssin lisäksi tähän jotain hyvää.
+ Kone tehokitillä, erittäin sopiva tämän tyylisen pyörään. Tehoa ja vääntöä koko ajan tarjolla.
+ Ajoasento, säädettävät clip-onit sekä erittäin hyvä satula tekee ajosta rennon.
+Ajotietokone josta näet kaiken tarvittavan
+Jarrut, Abs on takajarrussa todella huoleton. Tuntuma jarruissa myös hyvä muttei kuitenkaan aivan parasta mitä löytyy.
+Ajossa hyvin kevyen tuntuinen, triumph tuntui raskaammalta vaikka painoja en tiedä.
-Laukut, eri avain sekä ilman laukkuja tökeröt telineet joiden irroittamine vie aikaa. Tosin hyvin tukevan oloiset koska metalliset.
- Ohjausyksikkö, ei voi itse räplätä. Vaatii uuden chipin putkia vaihtaessa.
-Hinta, hyvä maksaa.
Triump St1050
+Kone, Paras kone mitä voi olla, äänetkin mielyttävästi kohdillaan. Ei varmaan hajonnut yhtään maailmalla ja 50tkm kestotestissä ei edes juurikaan ollut kulumisen merkkejä.
+Laukut, sama avain sekä ilman laukkuja sirot telineet joiden irroittaminen kestää 2 minuuttia.
+Tietokonetta voit säädellä itse. Putket ei vaadi kuin ilmaisen ohjelman jällenmyyjältä. vikakoodit yms saa jokaiselta korjaamolta.
+ Lisävarusteet hinnoiteltu hyvin, vrt Hailac!
-Penkki, ei tarpeeksi tukeva mutta ei ihan pakkovaihdoskaan. Tehtaalta saa geelipenkin.
-Alusta, Paska! Etupää liian löysä sekä takapää mielestäni hankala saada mieluisaksi ilman että menee pinta kovaksi.
-Jarrut, tunnottomat mutta pysäytys teho on metreinä kuitenkin riittävän hyvä.
+Ajotietokone ja mittari, kaikki löytyy kuten myös ducatista.
Yhteen vetona sanotaan että triumph on myös erittäin hyvä pyörä mutta surkea alusta sekä jarrut ovat oikeasti häiritsevät jos paremmasta tietää. Kuitenkin kone sekä soundi saa hymyn suuhun suoremmilla pätkillä. Mutkateille on hauskempiakin vehkeitä.
Ducati taas toimii ainkin S abs mallina niin hyvin suomen paskoilla tiellä että ei vosi parempaa toivoa. Mutkatiellä olo on kuin sportin selässä mutta huomattavasti mielyttävämmässä asennossa. Sport toring tarkoittaa tässä tapauksessa oikeasti sporttia. Ajo on erittäin lepposta ja voisin kuvitella matkaavani tällä pidempään kuin millään muulla ajamallani pyörällä ilman puutumisia yms vitutuksia. Ihmettelen jos ei ducatilta tulee samaan katekoriaan uutta malia, en usko että Multistrada korvaa monenkaan mielissä tätä kategoriaa. Eli kyllä valitsisin näistä kahdesta Ducatin ja ymmärrän nyt myös mitä varten S malli on kalliimpi, se on myös sen arvoinen.