• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducatibikes Finland

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarska
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jarska

MP-Ratanuorikko
Tuolla jossain ketjussa uhosin ehkä laittavani Ducatisteille foorumin pystyyn ja siellä se nyt on ducatibikes.fi

Tuntuu olevan aika munakkaita laitteita nuo Ducatit, onko kuskit sitten niin vellihousuja ettei saa yhtä voorumia pysyyn aktiivisena, jää nähtäväksi.
tounge.gif
biggrin.gif

No vitsi vitsi, tervetuloa vaan tutustumaan foorumiin ja apuja mallien rakenteisiin yms. otetaan ilolla vastaan.
062802jumpie_prv.gif

Ja vastaan nyt tännekkin kun joku kuitenkin kysyy onko mopon vaihto edessä, ei ole, ainakaan mulla...
lookaround_orig.gif

Vähän vieraisiin pöytiin huutelemista, mutta kannattaisiko kasata pyörämallit samojen "sukupolvien" mukaan eli esim.

748/916/996/998
749/999
848/1098/1198

Kuitenkin noissa on paljon samaa huolimatta kuutiotilavuuserosta ja tuskin on tarvetta erikseen mainita R-malleja koska niitä on niin vähän, joten keskustelua voisi olla saman osion alla aina karvalakkimallista ässän kautta ärrään, unohtamatta Dark, SPS, FE ja muita versioita.

Samanlainen jako Monstereihin (joku osaavampi voisi ne luetella), Multistradoihin, ST-malleihin jne. mitä kaikkea näitä nyt onkaan.

Vähän vieraisiin pöytiin huutelemista, mutta kannattaisiko kasata pyörämallit samojen "sukupolvien" mukaan eli esim.

748/916/996/998
749/999
848/1098/1198

Kuitenkin noissa on paljon samaa huolimatta kuutiotilavuuserosta ja tuskin on tarvetta erikseen mainita R-malleja koska niitä on niin vähän, joten keskustelua voisi olla saman osion alla aina karvalakkimallista ässän kautta ärrään, unohtamatta Dark, SPS, FE ja muita versioita.

Samanlainen jako Monstereihin (joku osaavampi voisi ne luetella), Multistradoihin, ST-malleihin jne. mitä kaikkea näitä nyt onkaan.
Asiaa, juuri tätä tuolla foorumin puolella kyselinkin, tänks.
bowdown.gif

Mä olen pihalla Ducati mallien kanssa ja googlen varassa rakentelin malli-osioita, sorry boys and girls.
blush.gif

Edit: Kun vielä sais sellasen tarkan osiolistan miten jaotellaan niin avot.
bowdown.gif

Mites nuo Ducati sukuiset ja koneiset Cagivat, Elefant ja Gran Canyon? Ei harmittaisi jos niidenkin omistajille saisi jutustelualueen. Eihän niitä laumoittain ole, mutta jos ei ole kohtuuton vaiva, niin miksi ei?

En haluais olla pessimisti, mutta sen verta vähän Ducatisteja on että erillinen suomenkielinen foorumi ei hirveästi väkeä houkuttele.
Itselleni riittää ducati.ms jos jotain pitää kysellä.

En haluais olla pessimisti, mutta sen verta vähän Ducatisteja on että erillinen suomenkielinen foorumi ei hirveästi väkeä houkuttele.
Itselleni riittää ducati.ms jos jotain pitää kysellä.
Et haluaisi mutta olet kuitenkin.
tounge.gif

Nooh, ei tää niin vakavaa ole, annetaan rauhassa muhia ja kattellaan, joitain voi kuitenki jopa houkutella.
wink.gif

Juu, olen tällä kertaa pessimisti, mutta toivottavasti väärässä
smile_org.gif
Toivottavasti väki foorumin löytää omakseen. Itse kyllä yhdistelisin osiot pienempiin kokonaisuuksiin, mutta meneehän ne noinkin.

Jees. Mun mielestä mikäli tolla ulkoasulla vääntää, niin monsterit vois listata "uusiin" ja vanhempiin.
Eli samassa olis M1100/S, M1100evo,M696, M796.
Sitten omansa S2R1000, S4R, S4Rs, M620, M800 jne....

Toisaalta en ehkä jaksa uskoa, että noin paljon tarvii kategorioita. Voisi selkeyttää jos monsterilla olis pelkästään oma juuri niinkuin ducati.ms:ssä

Jees. Mun mielestä mikäli tolla ulkoasulla vääntää, niin monsterit vois listata "uusiin" ja vanhempiin.
Eli samassa olis M1100/S, M1100evo,M696, M796.
Sitten omansa S2R1000, S4R, S4Rs, M620, M800 jne....

Toisaalta en ehkä jaksa uskoa, että noin paljon tarvii kategorioita. Voisi selkeyttää jos monsterilla olis pelkästään oma juuri niinkuin ducati.ms:ssä
Juu, mä väänsin noita kategorioita varmaan liikaakin kun ei ollunna tarpeeksi mallituntemusta.

Sehän tässä onkin takana et aluksi "sinnepäin" ja teidän ystävällisellä avustuksella/tietoudella selkeytetään ja tiivistellään, kiitokset.
bowdown.gif

Edit: Minnes nää kuuluis: M900,M750,M695,M600?

Okei, olette oikeessa, meni liian vaikeeksi ja sekavaksi jaotella kaikki mallit.
blush.gif

Oonks nyyt paree??

Hyvää jälkeä.

Kun Klubi pisti oman fooruminsa kiinni, kannattaisi kysäistä josko he laittaisivat linkin / endorsementin tuohon foorumiin.

Tuolla jossain ketjussa uhosin ehkä laittavani Ducatisteille foorumin pystyyn ja siellä se nyt on ducatibikes.fi

Ja vastaan nyt tännekkin kun joku kuitenkin kysyy onko mopon vaihto edessä, ei ole, ainakaan mulla...
lookaround_orig.gif
Dejavu, vai mikä se oli. Ihan kuin olisi ennenkin samoilla sanoilla...  
tounge.gif

Hyville foorumeille varmaankin riittää kysyntää.  
033102beer_1_prv.gif
Tänks Hidas57, sä niin jo tunnet mut, melkeen.
tounge.gif
biggrin.gif

Tää on hyvä juttu. Trafiikki ei varmasti kovin suureksi nouse mutta kuitenkin.

Klubin uusi blogisivu on siitä parempi että näyttää ulospäin siltä että "päivittyy" tiuhaan ja elämää on.

Huono puoli siinä on että kynnys kirjoittaa on korkeampi ja ilmeisesti kirjoitukset käydään läpi ennen julkaisua koska omia ei ainakaan ole mennyt läpi - enkä nyt puhu mistään asiattomista vaan ihan hyödyllisestä linkkivinkistä.

Toivottavasti klubi suostuu viittamaan myös tähän sivustoon, kaikki tieto on hyvä!

Tää on hyvä juttu. Trafiikki ei varmasti kovin suureksi nouse mutta kuitenkin.

Klubin uusi blogisivu on siitä parempi että näyttää ulospäin siltä että "päivittyy" tiuhaan ja elämää on.

Huono puoli siinä on että kynnys kirjoittaa on korkeampi ja ilmeisesti kirjoitukset käydään läpi ennen julkaisua koska omia ei ainakaan ole mennyt läpi - enkä nyt puhu mistään asiattomista vaan ihan hyödyllisestä linkkivinkistä.

Toivottavasti klubi suostuu viittamaan myös tähän sivustoon, kaikki tieto on hyvä!
Kiitokset.
062802jumpie_prv.gif

Eipäs nyt olla pessimistisiä, näin lyhyessä ajassa kuitenki jo 20 jäsentä mukana.
bowdown.gif

Huomattu on että pienelläkin porukalla saa paljon aikaan, tarvitaan vaan rohkeutta kirjuutella, olla aktiivisia ja muut seuraa perässä, kyl tästä vielä hyvä tulee,näin uskon.

Hyvän näkönen voorumi.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Eiköhän toi tosta lähe toimii. Toivotaan että sinne vaan tulee jengiä.

Back