• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducatin starttausääni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GAMMA500
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No voihan perskules.

Minulla on tuo pason kone lattialla, mutta en ole vielä ehtinyt sitä purkamaan. Siitä saisi mitat ja mahdollisesti myös varaosat (sen startti ainakin toimii), mutta menee ensi viikon puolelle, ennen kuin ehdin sitä purkamaan.

Koneesta/koneen osista on kyllä jo aloitettu mahdollinen kauppojen hierominen, mutta jos se osiksi menee, niin nuo osat ei ole vielä menossa.

Hieno homma jälleen 888. Odottelen mielelläni, ei ole mitään hätää. Kerro kun olet saanut selvyyden osien kunnosta (jos se osiksi menee) että mitä hintaa niistä haluaisit? Mahtaakohan "kateruuvipaikassa" olla vermeitä purkuvaiheessa? Onkohan vauhtipyörä noissa samanlainen, 3kpl 1-sakaraista kehällä ja 1kpl 2-sakarainen?

Kyllä niille järkihinta keksitään. Ja saattaa siellä kateruuvipaikassakin olla osia tuohon.

Vauhtipyöränhän voit pitää vanhan, koska tuostahan tarvii vaihtaa vain vauhtipyörän sisällä oleva pulteilla kiinnitetty keskusta.

perskeles, mitähän minä tänään oikein katselin
blush.gif
jotenkin hahmotin niin että keskustan mukana olisi lähtenyt lukkouran ulkopuolinen osa vain mutta taisin olla aivan pihalla, onneksi
wink.gif

No nyt kun otti omankin silmän käteen niin sisäosahan on ilmiselvästi yhtä puuta ja erillistä vauhtipyörylästä
smile_org.gif

nyt lyhensin jousta vielä noin sentin ja ei auttanut tähän vaivaan. kun vapaakytkin on irrallaan niin jousi ei paina "kuulia" yhtään kehikon ulkopuolelle, ja vauhtipyörään kehikko menee ns. heittämällä jos ei ole ratas paikoillaan. Kateruuvipaikassa ei ollut näitä osia, kytkin oli hyllyssä samoin kuin jousi. Harmittaa kun minulla on luultavasti olleet pidemmän aikaa käynnistysennakot todella hurjat kun on tiuskinut niin äkäisesti vastaan, täytyy säätää kun saa läppärin käsiin ja koneen kasaan

Back