Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käy.käykö tuo champion öljynsuodatin myös SSie?
ja jossain oli puhetta hihnoista, että niitäkin löytää ihan tarvike myymälästä.
Ei, jos se virtaa tarpeeksi hyvin. Ja miksei virtaisi. SS ie:ssä filtteri on tankin sisällä. En nyt muista tarkalleen miten, mutta asennus kannattaa miettiä.Kertokaas tyhmälle: Mulla on hyllyssä ylimääräsenä Rellu twingon tuliterä bensafiltteri, jossa putkilähdöt on samat, mutta itse filtterin halkaisija on n. 50 mm suurempi ja pituus saman verran lyhyempi. Ruiskukoneen filtteri siis. Voinko tökätä tuon SS:ään? Ei kai siitä mitään ongelmaa voi tulla.
Osta biilteemasta samankokonen ja mahollisimman tehokas, sillä pärjää hienosti eikä maksa mansikoitaMites, onkos kellään käsitystä löytyisikö Monster 620 2004, akkua hieman huokeammalla...?
Oma akku on n.130€, ja tarvikkeenakin AllRightilla n. 120€...![]()
mm. vanhempaan malliin saa akun jo alk. 45€...
MIKÄ SIINÄ AKUSSA MAKSAA???![]()
Tossa taitaa olla sama akku kuin viimeisissä 748:ssa... Itse tilasin Stormilta akun:Mites, onkos kellään käsitystä löytyisikö Monster 620 2004, akkua hieman huokeammalla...?
sanoi:1 x AKKU 12V 10,0Ah (150 x 70 x 130) (+-) F 6 (MGM-YT12B-4) = 53.00EUR
Kysy akkuliikkeistä, ota se merkki ja malli paperille ylös. Ite sain huoltovapaan akun 60€:lla. Merkki oli joku koyo tms ja mitoiltaan ja Ah tunneiltaan aivan samanlainen kun alkuperäinen..Mites, onkos kellään käsitystä löytyisikö Monster 620 2004, akkua hieman huokeammalla...?
Osta biilteemasta samankokonen ja mahollisimman tehokas, sillä pärjää hienosti eikä maksa mansikoitaTällä sieltä haettu geeliakku eik ollu talvella ees laturissa nii kevääl lähti laakista tulille![]()
![]()
Tossa taitaa olla sama akku kuin viimeisissä 748:ssa... Itse tilasin Stormilta akun:
1 x AKKU 12V 10,0Ah (150 x 70 x 130) (+-) F 6 (MGM-YT12B-4) = 53.00EUR