Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ainakin minun tuossa Evo Road Kingissä (touring) on moottori ja vaihdelaatikko pultattu toisiinsa ihan tukevasti. Ihmettelisin, jos Dynassa ei näin olisi tehty...Dynia koskien eräs erityispiirre. Koneen, ensiövedon ja vaihdelaatikon muodostama kokonaisuus lepää kumityynyjen varassa tärinöiden vähentämiseksi. Evoissa tämän kokonaisuuden jäykkyys on oikeastaan ensiövedon koppien, lähinnä sisäkopan varassa. Eli siis riittämätön, mikä saattaa aiheuttaa enskakopan vääntyilyä ja sitä kautta öljyvuotoa. FXR ja matkapyörissä tilanne ymmärtääkseni parempi, niissähän kone ja laatikko lähempänä toisiaan eli pelkän enskakopan tukema väli lyhyempi. Softaileissahan kone ja laatikko pultattu runkoon.
okei nyt kun luen tuon kirjoitukseni niin kyllähän aika rajulta kuulostaa. mulla lähti ajatus vähän lentämäänKyllä ainakin minun tuossa Evo Road Kingissä (touring) on moottori ja vaihdelaatikko pultattu toisiinsa ihan tukevasti. Ihmettelisin, jos Dynassa ei näin olisi tehty...Dynia koskien