Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En osaa sanoa muiden pyörien sarjoista mutta Suzuki GS500E:n Dynojet-sarja vaatii luistin poraamista, Factory ei. Sen lisäksi Dynojet käyttää Mikuni-kaasuttimista poikkeavaa suuttimien kokoluokitusta, Factory noudattaa Mikunin standardeja. Oma valinta olisi Factory, ehdottomasti.kumpi suutinsarjoista on siis parempi dynojet / factory vai onko mitään eroa ??
Kyllä mä olen samaa mieltä että Factory. Ne ei ainoastaan käytä Mikunin numerointia suuttimissaan, vaan ne on Mikunin suuttimia. Kuulemma hiukkasen laadukkaampia kuin Dynojetin.viime talvena oli sama pohdinta päällä,että kumpi sarja olis parempi HONDAANI(cbr900rr),no päätin sit kysästä ammattilaiselta eli Siukolan Ekiltä ja vastaus oli yksi selitteinen.FACTORY!!!![]()
Se on ongelma tässä alla mainituissa kaasareissa, millä neulalla tahansa:jossain mainittiin että factory syöpi suutinputket soikeeksi jammuissa,voi tietysti olla sama lopputulos oli ne neulat sitten mitkä tahansa![]()
Aivan.. Ja siitä kiinni minkä "stagen" satsi on kyseessä. Dynojetin Stage 3 seteissä joutuu lähes aina poraamaan. Mun ei ole tarvinnut porata mitään Factoryn sarjojen kanssa.Eiköhän se että kummassa tapauksessa luisteja joutuu porailemaan ole ihan pyörän merkistä ja mallista kiinni.