edullista majoitusta persaukiselle??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aesko1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse ennemmin varaan hotellin etukäteen kun rupean etsimään sitten päivän päätteeksi sitä majapaikkaa..

Garminille sopivat päiväreitit valmiiksi

Reissata voi monella tapaa ja kullakin omat makumieltymykset. Minun mielestäni roadtrip on pilalla jos reitti on etukäteen suunniteltu liian tarkasti ja majoitukset varattuna ja pahimmillaan maksettuina :) Luo turhia aikataulupaineita
Majoitus löytyy todella nopeasti ja helposti navilla tien päällä, ja ainakin garmin näyttää myös suunnan että voi etsiä majoituksen siitä suunnasta mihin on matkalla. Ovelta ei ole käännytetty kovin monta kertaa, ja uusi paikka on löytynyt todella vähällä vaivalla.

Tarkan markan miehelle tietysti "lennosta" majoituksen ottaminen voi olla huonompi kun navigaattori ei kerro hintaa. Ja jos ei halua soitella etukäteen(navissa on myös numerot kätevästi). Mutta toisaalta kaikki majoitukset eivät ole internetissä (eivätkä naveissakaan). Ehkä juuri ne idylliset ja halvat..

Viimeksi muokattu:
Trivagoa olen käyttänyt, mutta nyt huomasin kayak.com -sivuston paremmaksi, ainakin vuokra-auton etsinnässä. Sen kautta löytyi jopa kotimaasta auto muutaman kympin halvemmalla.

Back