• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ee-speed

ee-speed -

• olen ostanut pyörän jaolen tyytyväinen kauppaan

Ääniä: 1 10,0%
  • olen ostanut pyörän ja en ole tyytyväinen kauppaan

Ääniä: 2 20,0%
  • en ole ostanut pyörää ee-speedistä

Ääniä: 7 70,0%

• Ääniä yhteensä
    10
Käytetyn hain sieltä perjantaina, ja hommat meni niin kun pitikin. Pahaa en voi sanoa. Esko on asiallinen häiskä
tounge.gif

Ei ole kokemusta, mutta sen verran positiivisia kommentteja olen kuullut, että sitten kun hankin Erskan tilalle oikean moottoripyörän niin varmasti otan yhteyttä myös ee-speediin.

toivottavasti ei mene suosion kautta ahneeksi ja ala nostaan hintoja niinku entinen baari...ee speedistä aattelin rocket III hakea heti ku on rahaa..siis heti ku on rahaa

Mikä punanen vaate tää ee-speed on että siitä pitää ihan äänestyksiä järjestää? Vai onko tää vaan markkinojen epävarmuutta??

Jos liikeidea on myydä pyöriä mahdollisimman halvalla, niin voi arvata että siinä saattaa joutua esim. toimitilojen kahviautomaateista karsimaan. Aina on vapaus äänestää lompakollaan ja/tai jaloillaan, jos homma ei miellytä.

No se on kyllä totta, että hiukan turhaksi tämän voi kokea, toki niin monen muunkin äänestyksen..
On kyseessä melkein mikä putiikki tahansa, eiköhän vastauksista suurin osa ole plussaa, muutama miinus ja loput 'en tiedä'...
cool.gif

Turhaa äänestystä tahi ei mutta silti Esko on hoitanut minun asiani mallikkaasti. +++++
smile_org.gif

T/Pekka

Tarkoitus oli ostaa tuolta uusi pyörä, mutta vanhan hävitys kävi helpommin noihin massaliikkeisiin.. Mutta seuraavan kyllä hankin ee-speediltä! Asiallista toimintaa

Vastineet mitä EE-speed kirjoitti toiseen topiciin sai kyllä minut epävarmaksi kauppaa kohtaan. Kauppaa en ole tehnyt ko. mp liikkeen kanssa
nixweiss.gif
.

Muutaman uuden pyörän EE-Speedin Eskolta ostaneena voin sanoa että homma toimii ja vastaisuudessa kun ostan uuden, niin ostan sieltä.

Sinne voi lampsia verkkarit, shortsit tai vaikka haalarit päällä ostoksille, ei tule Yammucentteri-ilmiötä
wink.gif

Pulju tuntuu toimivan ihan hyvin.Näyttää olevan tyytyväisiä asiakkaita.
MUT....
pyytääkö kauppias vyöryttämään näitä juttuja täällä foorumeissa?
Tää on nimittäin ilmaista mainosta aina kun joku " tyytyväinen " asiakas laittaa jutun ee-speedistä.
Nää topicit HAISEE....
Ei siin mitään, hyvä et asiakkaat ON tyytyväisiä...mut tää tapa laittaa ilmaista mainosta tympäisee.
Mainosta reilusti Esko...äläkä ujuta näitä juttuja foorumiin....se on asiakkaiden älyn aliarvioimista!
Ja tekee negatiivisen vaikutuksen.Sun bisnestoimistas on ilmeisesti hyvää...älä hanki näitä negatiivisia värinöitä

Mä luulen että tässä on vaan käynyt sellainen "puolustetaan eskoa"-ilmiö... Eka joku haukkuu sen lyttyyn ja tämä on tulos. En jaksa millään uskoa että Eskolla olisi muka omat näppinsä pelissä...

Kieltämättä kummastuttaa. Mut onhan niillä ihmisillä aina välillä huonojakin päiviä.

Lainaus toiselta foorumilta, kirjoittaja "Enzo" joka taitaa olla tuttu mies...

sanoi:
Joitko saatana edes itte sen konjakkipullon, jonka faijallesi annoin vitutusviivästyksen takia? Joitko? Oksensitko?

Hyvin menee, mutta kolikolla on aina 2 puolta.
033102beer_1_prv.gif

Pulju tuntuu toimivan ihan hyvin.Näyttää olevan tyytyväisiä asiakkaita.
MUT....
pyytääkö kauppias vyöryttämään näitä juttuja täällä foorumeissa?
Tää on nimittäin ilmaista mainosta aina kun joku " tyytyväinen " asiakas laittaa jutun ee-speedistä.
Nää topicit HAISEE....
Tästä tapauksesta en osaa sanoa, mutta olen huomannut, että kun jotain kauppaa haukutaan, niin puolustamaan tulee "newbie" tason kirjoittajia jotka ei ole olleet aktiivisia missään aiemmin.

Mä en halua sen enempää puuttua tähän ku sanomalla että minä äänestin olevani tyytyväinen ja olen käyttänyt palstaa ennenkin, kuten postausmäärästä huomaa.

Se siitä newbie-teoriasta, ei henk.koht. kokemusta liikkeestä, mutta olisi vahva ennakkosuosikkini, jos olisin uutta mopotinta nyt ostamassa.

Minäkään en ole enään ihan nyyppäri. Eikä esko ole mulle maksanu mainostamisesta.Ihmettelen vaan että miten se mies tulee toimeen, kun kaikki on sen liikettä vastaan ja ne jotka sitä kehuu on sen maksettuja kavereita  
omg.gif

Back