Ei ilmaislähetyksiä lainkaan TV:stä MotoGP 2011!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Havis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Havis

New member
Taisi käydä niin (ainakin täällä itä-Suomessa Soneran kaapeliverkossa), että nelosen molemmat urheilukanavat Pro1 & 2 muuttuivat maksullisiksi. Ja näinpä ei siis näy ilmaiseksi mikään MotoGP lähetys tänä vuonna, ei suorat eikä koostelähetykset...

Näinhän tässä tietysti kävi...

Perkele sentäs
033102ass_1_prv.gif

Taisi käydä vielä niin, ettei nelonen pro:a voi ostaa mistään erikseen, vaan pitää ottaa epämääränen määrä hyödyttömiä kanavia mukaan.
mad.gif

Netissä ei riitä meikäläisellä patti liveseurantaan, muuten olis ehdoton.

Saakos noita jostain netin syövereistä katsottua?
saa, useammastakin paikasta
smile_org.gif
Linkkei linkkei !
BBC:n selostus, suorana kaikki kisat ja aika-ajot, läppäriltä 2Mbps kaistalla ja HDMI:llä telkkarissa kiinni. Toimii riittävän hyvin.

Toi nyt ei ole linkki, mutta jtn. osviittaa.

Ittelläni oli viimmekauden toi( http://www.motogp.com/ ) tarjoama netti paketti. Olen ollu kyllä tyytyväinen.Harjotukset,aika-ajot,haastattelut,uutiset, sekä kaikki klassikko kilpailut vuosien takaa. hyvä kuvan laatu ja hyvät selostajat(englanniksi). 2mekan yhteydella toiminut ihan sujuvasti. ei vielä ainakaan ollu tulevan kauden hintaa mut tais olla viimme vuonna 90e. itte aijon ottaa tällekin kaudelle. kanavapakettit tuntuu olevan laillistettua ryöstöä urhelun ystävillä. sivusta seuranneenna täytyy todeta että onneksi en seuraa jääkiekkoa.

Otin jo viimekauden kisat motoGP.comin / netn kautta ja hyvin pelas. Kanavapaketeissa on juurikin se ongelma ettei sieltä voi vailita mitä haluaa, vaan 90% kanavavista on skeidaa.

Eikös ne kaikki MotoGp, Moto2, SBK... näy PlustTV:n urheilupaketilla?
3 kavavaa ja mulkaiseppa hintaa... 24.95e/kk, ennemmin sitten ottaa plus-tv omapaketin jossa 9 kanavaa ja halvempi ainut mitä siinä ei ole on URHO eli jääkiekko.
Saa vielä formulat kaupan päälle.
tounge.gif

Vaikkei sellaista kaiketi kukaan arvonsa tunteva motoristi katsele.
omg.gif

Itse taidan päätyä siihen motogp.com:in nettipakettiin, aika harvoin tulee oltua kotona viikonloppuina kesällä.

Viime kaudella katselin F1 & Moto GP kisat BBC playerillä. Hyvä laatu ja ei nykinyt.

Eikös ne kaikki MotoGp, Moto2, SBK... näy PlustTV:n urheilupaketilla?
3 kavavaa ja mulkaiseppa hintaa... 24.95e/kk, ennemmin sitten ottaa plus-tv omapaketin jossa 9 kanavaa ja halvempi ainut mitä siinä ei ole on URHO eli jääkiekko.
Saa vielä formulat kaupan päälle.  
tounge.gif

Vaikkei sellaista kaiketi kukaan arvonsa tunteva motoristi katsele.  
omg.gif

Itse taidan päätyä siihen motogp.com:in nettipakettiin, aika harvoin tulee oltua kotona viikonloppuina kesällä.
Jokainen hankkikoon rahoillaan mitä itse haluaa, katsokoon sitten vaikka formuloita tai muumeja
tounge.gif

Back