Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin...Oon monasti ihan miettinyt että ovatkohan he sillä perjaatteella vasemmalla kaistalla että "kun tässä ei saa ajaa kun 120 km/h -ja mähän sitä ajan- niin ei tartte mua ohitella...."
Olen samaa mieltä tästä ajattelutavasta. He ovat valinneet itsensä sellaisiksi toisten moraalin ja käyttäytymisen vartijoiksi, jotta heillä on suorastaan velvollisuus tehdä näin. Siis näin he varmaan ihan itse ajattelevat jos heillä vain siihen olisi kykyä..Juuri näin...Oon monasti ihan miettinyt että ovatkohan he sillä perjaatteella vasemmalla kaistalla että "kun tässä ei saa ajaa kun 120 km/h -ja mähän sitä ajan- niin ei tartte mua ohitella...."![]()
Vålvåt ja Meset siellä ohituskaistalla tulppana yleensä kykkivät. Omien käytännön kokemusteni mukaan Bemari-kuskit kaahaavat sen verran reippaasti, että eivät ole ainakaan tien tukkoina.oikealta vaan..![]()
edit: mä voisin loukkaantua tästä topicista ku ajan Bemua.... mut en mä kyllä oikeastaan koskaan tulppana ole..![]()
![]()
![]()
Itse kuulun Mese ryhmään ja en varmasti ole tulppanaVålvåt ja Meset siellä ohituskaistalla tulppana yleensä kykkivät. Omien käytännön kokemusteni mukaan Bemari-kuskit kaahaavat sen verran reippaasti, että eivät ole ainakaan tien tukkoina.oikealta vaan..![]()
edit: mä voisin loukkaantua tästä topicista ku ajan Bemua.... mut en mä kyllä oikeastaan koskaan tulppana ole..![]()
![]()
![]()
![]()
Niin, ja prätkällä ohitetaan tarpeen vaatiessa oikealta reippaasti ilman mitään valojen välkytyksiä tai muita mielenosoituksia.
Ei muuten oo ainakaan mun volvo tien tukkona.. (paitsi silloin, ku vaimo on ratissa.)Itse kuulun Mese ryhmään ja en varmasti ole tulppanaVålvåt ja Meset siellä ohituskaistalla tulppana yleensä kykkivät. Omien käytännön kokemusteni mukaan Bemari-kuskit kaahaavat sen verran reippaasti, että eivät ole ainakaan tien tukkoina.oikealta vaan..![]()
![]()
![]()
![]()
Niin, ja prätkällä ohitetaan tarpeen vaatiessa oikealta reippaasti ilman mitään valojen välkytyksiä tai muita mielenosoituksia.![]()
Mutta hienosti yleistetty topicin aloittajalta!
Eli näin me ollaan kumottu tämä väite, että oltaisiin (volvo,mese,bemu-kuskit) tulppana liikenteessä. Juttu selvitetty! Nyt ollaan kuultu kaikki osapuolia!!Ei muuten oo ainakaan mun volvo tien tukkona.. (paitsi silloin, ku vaimo on ratissa.)Itse kuulun Mese ryhmään ja en varmasti ole tulppanaVålvåt ja Meset siellä ohituskaistalla tulppana yleensä kykkivät. Omien käytännön kokemusteni mukaan Bemari-kuskit kaahaavat sen verran reippaasti, että eivät ole ainakaan tien tukkoina.oikealta vaan..![]()
![]()
![]()
![]()
Niin, ja prätkällä ohitetaan tarpeen vaatiessa oikealta reippaasti ilman mitään valojen välkytyksiä tai muita mielenosoituksia.![]()
Mutta hienosti yleistetty topicin aloittajalta!![]()
Tuota se taitaa enimmäkseen olla. Ja noin minäkin teen. Toki pitää tsekata jos suinkin pystyy, et onko noita viranomaisia lähettyvillä.Jep, kyllä noita näkee aika usein![]()
Mä ajan hetken perässä vilkku päällä, jos eivät tajua siirtyä niin menen ohi -jommalta kummalta puolelta...
Oon monasti ihan miettinyt että ovatkohan he sillä perjaatteella vasemmalla kaistalla että "kun tässä ei saa ajaa kun 120 km/h -ja mähän sitä ajan- niin ei tartte mua ohitella...."
Mene ja tiedä![]()
Ei riemulla rajaa kun V8:lla ajaaEli näin me ollaan kumottu tämä väite, että oltaisiin (volvo,mese,bemu-kuskit) tulppana liikenteessä. Juttu selvitetty! Nyt ollaan kuultu kaikki osapuolia!!Ei muuten oo ainakaan mun volvo tien tukkona.. (paitsi silloin, ku vaimo on ratissa.)Itse kuulun Mese ryhmään ja en varmasti ole tulppanaVålvåt ja Meset siellä ohituskaistalla tulppana yleensä kykkivät. Omien käytännön kokemusteni mukaan Bemari-kuskit kaahaavat sen verran reippaasti, että eivät ole ainakaan tien tukkoina.oikealta vaan..![]()
![]()
![]()
![]()
Mutta hienosti yleistetty topicin aloittajalta!![]()
![]()
edit: tosin volvo- ja mesekuskit saattavat olla tulppina Bemu-kuskeille...![]()
![]()
Nooh, jos/kun se tientukko on joku <s>perusdemari</s> asennevammainen vol... kotilokuski, tai sitten joku unissaan ajeleva peilitön köröttelijä, niin miksi suotta antaa sen kiusata, jos kerran oikealla on moponmentävä rako? Tietysti oikealta ohi eli kaistan vaihto ja mahdollisimman reippaasti ohi tientukon. Jos se tientukko sitten päättääkin viime hetkellä vaihtaa kaistaa (ilman vilkkua, tietty) ja blokata aikeen, sitten pääseekin kätevästi puikkaamaan vasemmalta ohi.Mitä teette kun nää bemu/mersu/volvo-kuskit ajaa v..ttuillessaan ohituskaistaa eikä päästä ohi vaikka vilkutat valoja takana, oikealle kaistallekin mahtuis! Ne kyllä vilkuilee taustapeiliin. Oikealta ohi?![]()