Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja ihan varmasti ollaanki.. ne on tosiaan nuo tiet vähän ennalta-arvaamattomiaTänä vuonna vaan mietityttää tuo Suomalainen ala-arvoinen asfaltti. On meinaan kulunut todella huonoksi. Maantiet on täynä reikiä ja urat on aihan hirveän syviä ja karheita.
Joten kun ajokeli alkaa, niin ollaan varovaisia.
Eilen Oulussakin bongattu pari gixxeriä liikenteestä...Joo.. no ei oo kovin Oulussa motskareita näkynyt.. mitä nyt eilen joku kevari veteli pitkin autoteitä muitten haittona puikkelehtien..![]()
OHOEilen Oulussakin bongattu pari gixxeriä liikenteestä...Joo.. no ei oo kovin Oulussa motskareita näkynyt.. mitä nyt eilen joku kevari veteli pitkin autoteitä muitten haittona puikkelehtien..![]()
![]()
En tiedä, toisen käden tietoa. Keskustan liepeillä ilmeisesti kuitenkin.OHOEilen Oulussakin bongattu pari gixxeriä liikenteestä...Joo.. no ei oo kovin Oulussa motskareita näkynyt.. mitä nyt eilen joku kevari veteli pitkin autoteitä muitten haittona puikkelehtien..![]()
Misä päin?![]()
Minä näin torstaina pari gixeriä Puistokadulla about kello 16.15.OHOEilen Oulussakin bongattu pari gixxeriä liikenteestä...Joo.. no ei oo kovin Oulussa motskareita näkynyt.. mitä nyt eilen joku kevari veteli pitkin autoteitä muitten haittona puikkelehtien..![]()
Misä päin?![]()
Ootko nukkunut talviunta vai mitä, mutta mä olen bongannut niitä koko talven, niin joulu-, tammi- kuin helmikuussakin.MOI !!
Tänään näin tämän vuoden ekan motskarin liikenteessä Anjalankosken Inkeroisissa klo 12:34, oli n.tonninen Suzuki tai Yamaha, meni niin kiireeesti ohi kun piti tarkkailla muuta liikennettä.