• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Eka bongattu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kotipommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kotipommi

New member
MOI !!

Tänään näin tämän vuoden ekan motskarin liikenteessä Anjalankosken Inkeroisissa klo 12:34, oli n.tonninen Suzuki tai Yamaha, meni niin kiireeesti ohi kun piti tarkkailla muuta liikennettä.

Ehh, onhan näitä jo paljon liikenteessä. Kuukausi sitten kun oli muutamia lämpimiä päiviä paineli jo moni mopolla. En tiedä voihan tämä olla anjalankoskella ensimmäisiä päiviä kun on mahdollista ajaa...

Joo, kyllä nää päivät on täällä sisämaassa ensimmäisiä oikeita ajokelpoisia päiviä ollu, itse sain ajokauden avattua eilen tuolla valtatie kuutosella pikkulenkillä.

Porissa on kulkenut koko talven milloin minkäkinlaisia mopoja.

Just ennen joulu näin ho... siis matkasohvankin keskustassa.

Ei ole kaikilla kausi edes loppunut. Ite tosin lopetin enkaan pakkaseen, nyt pääsiäisenä viimeistään ajoon itsekin.

Olen muuten huomannut, että pääsiäinen on sellainen ajokauden aloitusaika. Viitenä viimeisenä vuotena olen joka vuosi ottanut mopon ajoon juuri pääsiäistä edeltävänä arkipäivänä.

Tänä vuonna vaan mietityttää tuo Suomalainen ala-arvoinen asfaltti. On meinaan kulunut todella huonoksi. Maantiet on täynä reikiä ja urat on aihan hirveän syviä ja karheita.

Joten kun ajokeli alkaa, niin ollaan varovaisia.

Joo.. no ei oo kovin Oulussa motskareita näkynyt.. mitä nyt eilen joku kevari veteli pitkin autoteitä muitten haittona puikkelehtien..
smile_org.gif

Eilen Turussa käydessäni näin "kevään" ensimmäisen mopon. Oli liikenteessä Mp-Team Salosen nurkilla, joten oliskohan ollut koe-lenkillä. Jos oikein tunnistin, oli kilofazeri. Kyllä iski itellekin kovat poltteet päälle, varsinkin kun itse köröttelin transitilla
smile_org.gif

tulihan tota omaa mopoa pyöriteltyä anjalankoskella jo helmikuun puolella. tiistaina ainakin helsingissä näkyi jo todella paljon pyöriä liikenteessä

eilen kun oltiin koiran kanssa kävelemässä niin pysähdyin suojatien eteen ja nenän edestä lipui hiljaa joku iso musta kustomi
smile_org.gif
tais olla joku 1500 intikka tai joku. Piti jäädä oikeen paikoilleen katselemaan ja jatkaa lenkkiä vasta kun pärrä oli hävinnyt näkökentästä
biggrin.gif

Tiistaina 11. 3.  näin Inkoo - Itähelsinki välillä 17 pyörää.
oli lämmin ja kuiva päivä noin 8-9 astetta lämmintä. Kyllä kohta itekin.    
smile_org.gif

Back