• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Eka mopo Suzuki GS500E

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ezkm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ezkm

New member
Tämmöinen harjoittelupyörä tuli pari päivää sitten hommattua, ens kesänä sitten isompaa.

Ajot menny ihan mukavasti paitti joka kerta kun oon pyörän tallista ottanu on vettä tullu niskaan

Pikkuveljen crossikin päässyt kuviin
062802moto_prv.gif

kuva

Onnea uuelle mopolle!

Vaikuttais ainakin viksulle aloitukselle ku ei heti laita mitään jättikyykkyä ja kuvittele olevansa joku koustraiteri. Ja kyllä ne kelitki siitä vielä paranee, ainaski 7 kk:n päästä
wink.gif

Älä sitten kirjoita tänne kun pyörä käy tehottomaksi. Kyllä me se tiedetään...
wink.gif

Hieno, onnea uudesta pyörästä! Itse aloittelin myös motoristin urani GS:llä
smile_org.gif
!

Sitten vaan reippaasti
062802moto_prv.gif
! Ei se pikku sadekaan haittaa
biggrin.gif
...

Hyvä ostos ja onnea matkaan.

Itse vetelin tuon omasi esi-isällä eli GS 450 E (Katana malli
tounge.gif
) pari vuotta varsin onnellisena, lyömätön peli siihen, mihin se on tehty. Vaihdoin siitä sitten 650 GR:ään. Sinä vaihdat Riumppiin.

Loisto valinta!! Pitäs katella samanlaista mopoa mammalle kun uhkas aloittaa keväällä itsekkin mopoilun tangosta kiinnipitäen. Ei uskalla antaa kuitenkaan omaanikaan joten kai se on sille oma ostettava... Noissa on mielestäni kaikki mitä mopoilia voi tarvitakkaan. Näköä,ääntä,2 rengasta ja kaasukahva!
062802moto_prv.gif

Eka postaus tälle foorumille ja elämäni ensimmäinen moottoripyörä. Käteisraha maksettu, loput maksan ensi viikolla.

Back