Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä niissä muuten on toisinpäin?Ja vuokramopot on siellä valmiiks vasemmanpuoleista liikennettä varten rakennettu.![]()
Mikä niissä muuten on toisinpäin?Ja vuokramopot on siellä valmiiks vasemmanpuoleista liikennettä varten rakennettu.![]()
Tanskasta ollaan myös menossa Englantiin. Edes takainen reissu 2 äijää ja 2 mopoa: 750€. Mukavan kallista, elämä on...Mikä niissä muuten on toisinpäin?Ja vuokramopot on siellä valmiiks vasemmanpuoleista liikennettä varten rakennettu.![]()
Valojen suuntaus kuulemma.
Mulla on myös ohjelmassa Englantiin ajelu tänä kesänä, itse valitsin laivan Tanskan Esbjergistä Englannin Harwichiin (kun menivät penteleet lopettamaan kaikki muut Skandinavian reitit).
Hinnat vaihtelevat valtavasti sen mukaan kuinka monta paivaa olet reissussa. Valilla kannattaa ottaa 2 edestakaista lippua, toinen Briteista, toinen Ranskasta. Halvin edestakaslippu on £26, mutta se yleensa antaa vain yhden yon, eli niita jos ottaa kaksi viikon valein, voikin olla viikon, ja tuhlaa sitten kaksi matkaa. Tai sitten riskeeraa ja ottaa halvan menopaluun ja tulee takaisin sitten kun haluaa, valilla tuntuu, etta lippuja ei edes kunnolla tarkisteta, ainakaan meilta 2-pyoraisilta, koska emme vie tilaa. Autoja kun saa vaunuun vain tietyn maaran ja loppuvaunu on sitten joko tyhja tai sitten siihen laitetaan pari pyoraa.Eikös sinne pääse tunneliakin pitkin? Mitäs se maksaa? Onkos kukaan ajanut tunnelia pitkin Englantiin?
Menin Norjan Bergenistä Newcastleen 2005,.... Tosin jos oikein olen ymmärtänyt, niin ko. paattilinjaa ei enää taida olla olemassa.
Tuo lauttamatkojen hinnoittelu on todellakin enemmän kuin perseestä noilla kulmilla. Joku "one day return" eli 24h menopaluulippu saattaa maksaa 28 puntaa/paunaa, mutta jos menet tyhmänä ostamaan suoraan tiskiltä pelkän menolipun, sen hinta onkin vaikkapa 85 puntaa.. Eli kannattaa suosiolla tingata tiskiltä, tai mieluiten netistä etukäteen, mikä on oikeasti halvin lippu ja ostaa sellainen, vaikka siinä olisi kuinka monta matkaa tahansa.Hinnat vaihtelevat valtavasti sen mukaan kuinka monta paivaa olet reissussa. Valilla kannattaa ottaa 2 edestakaista lippua, toinen Briteista, toinen Ranskasta. Halvin edestakaslippu on £26, mutta se yleensa antaa vain yhden yon, eli niita jos ottaa kaksi viikon valein, voikin olla viikon, ja tuhlaa sitten kaksi matkaa.Eikös sinne pääse tunneliakin pitkin? Mitäs se maksaa? Onkos kukaan ajanut tunnelia pitkin Englantiin?
Ai se on joku juna? Siis sekö ei ole highway, jota itse ajetaan?Hinnat vaihtelevat valtavasti sen mukaan kuinka monta paivaa olet reissussa. Valilla kannattaa ottaa 2 edestakaista lippua, toinen Briteista, toinen Ranskasta. Halvin edestakaslippu on £26, mutta se yleensa antaa vain yhden yon, eli niita jos ottaa kaksi viikon valein, voikin olla viikon, ja tuhlaa sitten kaksi matkaa. Tai sitten riskeeraa ja ottaa halvan menopaluun ja tulee takaisin sitten kun haluaa, valilla tuntuu, etta lippuja ei edes kunnolla tarkisteta, ainakaan meilta 2-pyoraisilta, koska emme vie tilaa. Autoja kun saa vaunuun vain tietyn maaran ja loppuvaunu on sitten joko tyhja tai sitten siihen laitetaan pari pyoraa.Eikös sinne pääse tunneliakin pitkin? Mitäs se maksaa? Onkos kukaan ajanut tunnelia pitkin Englantiin?
Itse olen sita kayttanyt muutaman kerran, ja olen ollut 1.5h-1.5d myohassa, ja aina paassyt seuraavaan junaan ilman lisamaksuja. Junat kulkevat suurinpiirtein 20-30min valein ja tunnelin alittaa puolessa tunnissa. Lahtoselvitys on ollut nopea aina, korkeintaan puoli tuntia on mennyt.
Lautalla en suostu ylittamaankaan, merisairauden pelosta... ja muutenkin, juna on mukavampi, ainakin meille lontoolaisille...
Joo, ei. Joudut junaan. Eivat luottaneet ihmisten ajokykyihin silloin aikoinaan.Ai se on joku juna? Siis sekö ei ole highway, jota itse ajetaan?![]()
kyllähän tummat pojat koettaa alittaa juosten tuon kanaalin tunnelia pitkin..mut junalla se on tarkoitettu mentäväx.Ai se on joku juna? Siis sekö ei ole highway, jota itse ajetaan?Hinnat vaihtelevat valtavasti sen mukaan kuinka monta paivaa olet reissussa. Valilla kannattaa ottaa 2 edestakaista lippua, toinen Briteista, toinen Ranskasta. Halvin edestakaslippu on £26, mutta se yleensa antaa vain yhden yon, eli niita jos ottaa kaksi viikon valein, voikin olla viikon, ja tuhlaa sitten kaksi matkaa. Tai sitten riskeeraa ja ottaa halvan menopaluun ja tulee takaisin sitten kun haluaa, valilla tuntuu, etta lippuja ei edes kunnolla tarkisteta, ainakaan meilta 2-pyoraisilta, koska emme vie tilaa. Autoja kun saa vaunuun vain tietyn maaran ja loppuvaunu on sitten joko tyhja tai sitten siihen laitetaan pari pyoraa.Eikös sinne pääse tunneliakin pitkin? Mitäs se maksaa? Onkos kukaan ajanut tunnelia pitkin Englantiin?
Itse olen sita kayttanyt muutaman kerran, ja olen ollut 1.5h-1.5d myohassa, ja aina paassyt seuraavaan junaan ilman lisamaksuja. Junat kulkevat suurinpiirtein 20-30min valein ja tunnelin alittaa puolessa tunnissa. Lahtoselvitys on ollut nopea aina, korkeintaan puoli tuntia on mennyt.
Lautalla en suostu ylittamaankaan, merisairauden pelosta... ja muutenkin, juna on mukavampi, ainakin meille lontoolaisille...![]()
Toissa kesänä kierrettiin Britannia ja Irlanti, niin ei mitään ongelmia BB paikkojen löytämisessä ollut. Jos jossakin paikassa ei ollut tilaa, soittivat kilpailijalle ja opastivat vielä toiseen paikkaan. Poikkeuksena Kilkenny ja Dublin joissa oli kummassakin jotkut isot festari ja paikat olivat tilapäisesti täynnä, mutta kaupunkien ulkopulelta löytyi helposti tienvarsi hotelleita tai näitä BB paikkoja.Onko muuten Brittein saarilla "yhtä helppoa" löytää BB majoitusta kuin esim Saksassa tai Itävallassa? Varmaan tyhmältä kuulostava kysymys? Saksassa ja Itävallassa se on helppoa eli jos jollain olisi kokemusta?![]()