Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jostain tavailin, että uuteen Tripleen oli alkujaan tulossa vain yksi pönttö, mutta yksi katti siinä tynkäpöntössä ei riittänyt alittamaan päästönormeja joten joutuivat pistämään tuplat.Arvelisin että kahdella vaimentimella on hiljaisempi, koska kaasujen tilavuusvirta/vaimennin puolittuu ja vaimennin ehtii tehdä paremmin omaa hommaansa.
Äänet ehkä matalammat.
Persdyno sanoo, että huipputehon suhteen hyöty ei ollut mahdoton, mutta pyörän käynti parani reippaasti. Matalahkoilla kiekoilla ja kaasu kiinni-kaasu auki tilanteissa vakio empi minusta vähän liikoja.Talttapää, oliko vaimentimien vaihdosta olennaista hyötyä tehon kannalta?
No joo, ehkä "oikuttelu" oli sanana vähän liioittelua. Ehkä parempi kuvaus olisi, että reagointi kaasuun matalilla kierroksilla ja moottorijarrutuksen jälkeen parani, ynnä vääntöä tuli erityisesti alle 5000rpm lisää. Ei mikään valtava ero, mutta kuitenkin selvästi sellainen että sen huomasi.En tuosta "oikuttelusta" tiedä, sillä oma kyllä pelaa erittäin hyvin koko alueella. Moottorijarrutuksessa hieman röpeltää, mutta se on vain rock´n roll. Vaimentimien välilevy on porattu seulaksi ja äänet himpun vakiota kovemmat. Kartta on vakio.