• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ER-6?

Oho! Aikamoinen tyylimuutos erskasta! Toi ei oo enää mikään "standardi peruspyörä", tossa on jo selvästi enemmän MUNAA!!

Aikalailla erilainen kuin ER-5...Koskakohan tuollaista saisi odottaa markkinoille...Hienon näköinen ainakin kuvassa, vielä jos hinnoittelu olisi jossain linjassa er-5:n kanssa
smile_org.gif

No onhan tuo jo aivan eriluokan pyörä kuin "normaali ER:ä"!
Vähänhän se on Z750:n kanssa saman oloinen, mitäköhän järkeä olisi alkaa valmistamaan kahta melkein samanlaista pyörää?

Vielä kun pulttaisivat tuon 650cc twinin KLE:hen...
smile_org.gif

Jep, olipa kyllä aikamoisen erinäköinen vehje kuin vanha ER-5. Mielenkiintoista on nähdä että mille tasolle hinta oikein asettuu. Eipä silti, itseä ei moisen tyyppinen pyörä erityisesti kiinnosta.

Kuuspuokki... hmm... Banditin kilpailija. Taitaa olla ihan eri maailmasta kuin erska.  Putki taitaa olla pyörän alla kuin Buellissa.
Mitä ulkonäköön tulee
cool.gif
, niin eikös ZX-6R ja ZX-10R muistauta myöskin toisiaan? Ei se kauheasti haittaa, vaikka tuo enemmän Z750:stä muistuttaisikin, kuin ER-5. Säilyykö ER-5 edelleen ohjelmassa? Onhan Suskallakin GS ja Bandit.. Uskoisin, että 500cc:lle on edelleen hyvin kysyntää.

Taitaa mennä enemmän ainakin koneen puolesta pikku-SV:n kilpailijaksi.

Mutta aivan sairaan hienon näköinen häksätin, ton hinta kun vielä puristetaan järkeväksi, niin tulee ihan salettiin hitti. Toisaalta tollasta värkkiä kyllä ei mitään järkeä ostaa jollain 12K egellä. Mutta jos hinnoittelu pystytään pitämään siellä SV:n tasolla, niin varmaan toimii.

valohässäkän osalta suunnittelija on katellu liikaa tähtiensotaa. joo nykyaikaisen näköinen mutta... mihkähän moottoriin tuo perustuu ?

Mä olenkin ihmetellyt missä se ER-6 viipyy. Jos hintaluokka on linjassa Erskan kanssa niin täytyypä ruveta harkitsemaan vakavasti vaihtamista numeroa isompaan. Taitaapi vain Erska mennä vaihtoon ennen kuin tuo tulee myyntiin. En oikein usko tuon ER-6:n ehtivän myyntiin vielä ensi kesänä.
confused_orig.gif

Onko tuosta Er-6:sen aikataulusta mitään tietoa? Onko mahkuja siis ensi kesään? Luulen että mun Erkki menee vaihtoon ensi kesänä...

Valo/mittari on ihan vitun ruma.
033102ass_1_prv.gif
Tosin onhan tuo hieman hienompi kuin er-5 joka näyttää.....öö ei miltään.
033102bebe_1_prv.gif

Jake

Johan pomppas!
Hienon näköinen vekotin, mittaristo tosiaan vähän skootterimainen, mutta muutoin peukkua ylös!
smile_org.gif

Itse tykkään tuosta pyörän alle sijoitetusta pakoputkesta. Sehän lämmittää takanakin ilman että tarvitsee erikseen lämmittää
biggrin.gif

Aika bueno! Kun vielä hinta olis kohdallaan...

Saiko kukaan talteen tota pdf tiedostoa? On kadonnut jo.

Back