Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi voimaa vaativa pukki on nimenomaan reilu 5v vanha BikeLift. Motonetin pukin hain eilen kun kamu suositteli jos ei halua turhaa urheilla pukin kanssa niin 34.90e. Tosin V-tukia en kysynyt saako sieltä ne kun mulla oli ennestään.. mitä tästä opimme Motonettiin vaan niin saa laatukamaa..Mulla on vastaava ongelma. Ostin uuden BikeLiftin pukin v-tuella ja en saanutkaan pyörää ylös.
Sinua vai tota nostinta?Edit. ja ennen kun joku ehdottaa salille menoa niin saa tulla kokeilemaan...![]()
Nostinta..ellet kalaan ole menossa niin voin lainata siimojani..Sinua vai tota nostinta?Edit. ja ennen kun joku ehdottaa salille menoa niin saa tulla kokeilemaan...![]()
![]()
EDIT: Toisaalta ihan sama, kiitän tajouksesta mutta jätän tällä kertaa väliin.
Kokeile öljytä sen huonomman "liukulaakerit"?joku viisaampi vois kertoa mistä johtuu... toisella näistä pukeista pyörä nousee yhdellä kädellä painaen ja toisen päällä saa seisoa koko jalan painolla hampaat irverssä?? pyöränä Busa... nupiksi hyvä pukki on motonet ja bodareille tarkoitettu alan liikkeestä..
Kai se on se 5cm pidempi varsi se juttu tässä ongelmassa.-Sit pukki asiaan eli kulma noissa on sama, renkaat ihan saman kokoiset, "jalkojenvälissä" sentin ero ja ainut isompi ero on toi motonetin pukin 5cm pidempi varsi se jäi eilen huomaamatta se kai riittää selitykseksi??.. kuvat hämää kun kännyllä rärpsitty..
V-tuella pyörä nousee ylemmäksi niin sen takia raskaampi nostaa. Itelle laitoin v-tuet L-tukien tilalle ja samalla madalsin pukkia n.5cm niin johan nousee kyvyesti pyörä ylös.Mulla on vastaava ongelma. Ostin uuden BikeLiftin pukin v-tuella ja en saanutkaan pyörää ylös. Piti vaihtaa L-tuet paikalle jotta nousi. Harmittaa.
Olin joskus varikolla kokeillut vastaavaa punaista BikeLiftin pukkia ja sillon nousi ok. Sen takia ostinkin samanlaisen mutta taisin saada sittenkin erilaisen...
Onkohan pukin renkaat tai kiinnikkeet tms. muuttuneet sen verran että vaikuttaa nostovoimaan?
Jep, pitäisi olla vaan noi hitsi vehkeet jotta sais madallettua.V-tuella pyörä nousee ylemmäksi niin sen takia raskaampi nostaa. Itelle laitoin v-tuet L-tukien tilalle ja samalla madalsin pukkia n.5cm niin johan nousee kyvyesti pyörä ylös.Mulla on vastaava ongelma. Ostin uuden BikeLiftin pukin v-tuella ja en saanutkaan pyörää ylös. Piti vaihtaa L-tuet paikalle jotta nousi. Harmittaa.
Olin joskus varikolla kokeillut vastaavaa punaista BikeLiftin pukkia ja sillon nousi ok. Sen takia ostinkin samanlaisen mutta taisin saada sittenkin erilaisen...
Onkohan pukin renkaat tai kiinnikkeet tms. muuttuneet sen verran että vaikuttaa nostovoimaan?
Kyllä mulla on mopot noussu ihan yksin tolla Bike-Liftillä.Kaiken maailman "romuja" näköjään myynnis (luulin et mulle vaa sattun maanantai versio) kyl pukki pitää olla semmonen, että se mopo nousee naisen kädelläkin...
No ehkä yleistin, mutta itse olen 5 vuotta nostellut hampaat irvessä tolla Bike-liftillä ensin gixua ja sit busaa ja nyt kun hain ton motonetin niin nousee kun höyhen entiseen verrattuna... kai niissä sit ne erot niin pieniä ettei silmällä huomaa millä nousee helposti ja millä ei...Kyllä mulla on mopot noussu ihan yksin tolla Bike-Liftillä.