Estonia Touring -09

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Trinity

New member
Viime kesänä aloimme suunnittelemaan kesäkuun viimeiselle viikonlopulle sijoittuvaa maxistimatkaa Eestin puolelle, pääkohteeksi valitsimme Saarenmaan. Olen kerran käynyt autolla eestiläisten tuttaviemme kanssa Saarenmaalla ja kun nyt muistelen lautoille kiemurtelevia autojonoja, tulin hiukan toisiin ajatuksiin. Olisiko sittenkin järkevämpää suunnata reissu, vaikkapa Pärnun suuntaan tai johonkin muualle. Eesti on täynnänsä kauniita kartanoita, joita on kunnostettu majoitus/vierailukohteiksi ja muunkinlaista majoitusta ja näkemistä varmaankin olisi riittämiin. Ajatuksia!

KAS, kiinnitin ysin vähän heikosti ja numero pääsi pyörähtänää kuutoseksi. Joo, ei viitsi tehdä matkaa menneisyyteen!
tounge.gif

Pohjoisrannalla, siis Tallinasta itään on mukavia kartanoita kuten, Vihula, Kolga, Sagadi, Palmse ym.. Myös keskieestissä Viljandin kaupunki on ihan kiva, Otepää on myös mukana nähtävyys jossa paljon majoitustilaa.

Tässä aktivoidun taas orgissakin, kun päätin vielä koittaa harrastusta jatkaa ja Exictingin pitää.
Itse olen Pärnussa 100 % varmuudella kesäkuun viimeisenä viikonloppuna. Eli varoitus: Silloin kaupungissa on iso junnujalkapalloturnaus.

Toukokuun MP-maailmassa oli juttua Saarenmaan ja muun alueen saariston moottoripyöräreippailusta.

Back