• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Etsintäkuulutus F800R Vuosaaresta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

wanico

New member
Etsintäkuulutus F800R Vuosaaresta

Jos joku tietää kyseisen kaverin, niin kertokaa hänelle, että ottaa yhteyttä minuun.

Ja jos heppu sattu itse näkemään tämän, niin minä olin se joka osti sen ärrän vakioputken keväällä.

Nyt olisi ostaja tiedossa niille lopuillekkin tavaroille.

Tietysti kaikki muutkin joilla on jäänyt f800 ärrän tai ässän osia nurkkiin lojumaan voivat nyt tarjota.

Moro moro! Tuli heti fläsäri siitä hetkestä edellisviikolla kun vakiovilkut ym. jäljellä olevat osat lensi roskiin varaston siivouksen yhteydessä...

Voi räkä, se mikä on toiselle roskaa on toiselle kultaa.

Aikooko joku muukin heitellä bemun orkkisosia syyssiivouksen aikana roskiin?

Mulla voisi olla käyttöä katteen paloille ja ajovalolle + vilkuille.
Niin ja ehjä takavalokin kiinnostaa jos on tullut laitettua itselle uusi ledvalo.

Voi räkä, se mikä on toiselle roskaa on toiselle kultaa.
Aikooko joku muukin heitellä bemun orkkisosia syyssiivouksen aikana roskiin?
Mulla voisi olla käyttöä katteen paloille ja ajovalolle + vilkuille.
Niin ja ehjä takavalokin kiinnostaa jos on tullut laitettua itselle uusi ledvalo.

Päätit sitten korjata sen peuran murjoman pyöräsi etkä pistä lunastukseen.
Saksan Ebaystä löytyy kaikenlaista kikkaretta tuohonkin pyörään.
Linkki

Pekka
:O:O:O

Joo, ajattelin tehdä ässästä ärrän, mutta eipä näytä kumpaankaan löytyvän noita keulakatteen paloja tai ajovaloja.

Taitaa olla sittenkin helpompi laittaa lunariin. Vielä kun sen meidän jarruttelun jälkeen petti etuiskarin stefat ja kone vuotaa vasemmalta kahdesta kohtaa öljyä.

Joo, ajattelin tehdä ässästä ärrän, mutta eipä näytä kumpaankaan löytyvän noita keulakatteen paloja tai ajovaloja.

Taitaa olla sittenkin helpompi laittaa lunariin. Vielä kun sen meidän jarruttelun jälkeen petti etuiskarin stefat ja kone vuotaa vasemmalta kahdesta kohtaa öljyä.
Eikös tuolla Ebayssä ollut jotain valoja.
Linkki
Toi öljynvuotojuttu on kyllä varmaan vakavampi tapaus, joten ehkä se on sitten lunariin vaan.

Pekka
:O:O:O

Joo, löytyyhän tuolta ebaystä valoja. Ovat minusta vaan julmetun kalliita...
Kun toisaalta ajatellaan, että samaan aikaan jengi kantaa kuranttia tavaraa kaatikselle luullen ettei ne enää kenellekkään kelpaa.

Kävipä sitten taas niin, että se lunarikorvaus oli vähän turhan naurettava. Pitääpä parsia pyörä talven aikana kasaan ajatuksella pura ja kokoa. Eli edelleen saa tarjota kaikkea F800 osaa mitä on jäänyt hyllynreunalle tilaa viemään. Ja taitaapi esim. jarru- ja kytkinkahvat olla useammassa bemussa samat. Myös jos joku on vaihtanut etulokasuojan hiilikuituun, niin minä ostan mielellään sen vanhan.

Näyttäisi Kiinassa olevan tarjolla myös LED ajovaloja. Ne täyttää varmaan korkeintaan hyvän huomoivalon kriteerit. Mutta eipä tuolla vanhuksella tulla muutenkaan enää pimeässä ajamaan. Varsinkin kun Suomessa yleensä kesällä valoa riittää aika pitkään illalla. Eli jos ei sopivaa etulyhtyä löydy, tilaan Kiinasta ledit keulalle.
Saakohan niitä laittaa sinne 4? Kun eivät näytä juuri mitään maksavan.

Kurantit vilkut oli täällä myynnissä suunnilleen puolitoista vuotta, en muista tarkkaan koska poistin ilmon. Jos ei siinä ajassa kukaan niitä tarvitse niin se on sitten heihei. Kannattaa varmaan muotoilla uusi topicci vaikka "Hakusessa" alueelle aiheesta "BMW F800 R/S/ST orggisosia" niin natsaa paremmin, jos natsaa ylipäätään.

Back