Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaus että 2h työtä ja osat (stefat) ja tarvikkeet (öljyt) päälle, pauttiarallaa 2*55 + 2*10 + 2* 10 eeroa?Niin tähän saa varmasti vastauksen soittamallakin... Mut jos joku viittis kertoo mitä se on tullut maksamaan suzuki gsx-r:n??![]()
Näyttäis etupumpun stefa vuotavan, ja johonkin alan liikkeeseen tarttis viedä laitettavaks.
Hitto se on muuten vähän periaatteessa tuo kolme tuntiakin jos koko keulan purkaa atomeiksi. Mutta sitten kun tosiaan ruvetaan katsomaan, mikä on tuntilaskutus, niin sieltähän se 200€ sitten napsahtaa.Vuoden vanha kuitti kertoo että reilu 200e (03 1000 gsx-r)
3 tuntia työtä.
Taas vuotaa...Tarvii koittaa putsata filminpätkällä jos auttais.
Riippuu varmaan huoltopaikasta. MJL-huolto viime syksyltä, Futuran keulahuolto:Huollossa värkkäävät ihan saletissa täys/puoli(keula)katetun kanssa pidempään kuin 3 tuntia. Joku pultti sattuu vittuileen kunnolla tai vastaavaa. Sitten hinnoitellaankin se tunti varmuuden vuoksi siten, että katteet on kohdillaan vaikka meniskin vähän pidempään.. saati sitten jos meneekin 3 tunnin hommassa yksi tunti. Sitten voi jo aloittaa toista, josta laskutetaan 4 tuntia ja tämäkin meni 2 tunnissa.. sitten kahville![]()
Selvää tekstiäVeikkaus että 2h työtä ja osat (stefat) ja tarvikkeet (öljyt) päälle, pauttiarallaa 2*55 + 2*10 + 2* 10 eeroa?Niin tähän saa varmasti vastauksen soittamallakin... Mut jos joku viittis kertoo mitä se on tullut maksamaan suzuki gsx-r:n??![]()
Näyttäis etupumpun stefa vuotavan, ja johonkin alan liikkeeseen tarttis viedä laitettavaks.
Jari
Niin tai juuri päinvastoin.Takuun vuoksi viety valtuutettuun korjattavaksi ja saanut itse korjata sen jälkeen väärin kasatun kotona uudestaan.Eli ei koskaan noin yksinkertaista työtä ns.ammattikorjaamolle jonkun poropeukalon korjattavaksi/huollettavaksi.Niin. Varmaan yksi niistä töistä, joista kannattaa maksaa se mitä maksaa. Kun joku tekee sen kerralla kunnolla.
On kokemusta kertynyt siitä, että kun joku poropeukalo räpeltelee aikansa tee-se-itse tyyliin, niin hommasta tulee loputon riesa. Lopulta sitten on niin, että johonkin se pitää viedä jotta pääsee asiasta eroon.
On käynyt itsellenikin niin, että kun käytettynä ostettuun pyörään alkaa vaihtaa keulaöljyjä....niin ensin tulee ulos yksi pitkä paksu musta räkä....sitten huomaa, että jousikin on ollut väärin päin....sitten huomaa että osia puuttuu....sitten lopuksi voi todeta sen, että ei se toinen putkikaan ole sen paremmassa kunnossa.
Uudet tiivisteet ei paljoa maksa. Mutta eikö olisi kivempaa kun homma olisi kerta heitolla ohi ja kaikki jousituksen sisuskalut paikallaan eikä kenenkään autotallin lattialla, tai pihanurmikolla tai unohtunut haalarin taskuun.![]()
+1Niin tai juuri päinvastoin.Takuun vuoksi viety valtuutettuun korjattavaksi ja saanut itse korjata sen jälkeen väärin kasatun kotona uudestaan.Eli ei koskaan noin yksinkertaista työtä ns.ammattikorjaamolle jonkun poropeukalon korjattavaksi/huollettavaksi.Niin. Varmaan yksi niistä töistä, joista kannattaa maksaa se mitä maksaa. Kun joku tekee sen kerralla kunnolla.
On kokemusta kertynyt siitä, että kun joku poropeukalo räpeltelee aikansa tee-se-itse tyyliin, niin hommasta tulee loputon riesa. Lopulta sitten on niin, että johonkin se pitää viedä jotta pääsee asiasta eroon.
On käynyt itsellenikin niin, että kun käytettynä ostettuun pyörään alkaa vaihtaa keulaöljyjä....niin ensin tulee ulos yksi pitkä paksu musta räkä....sitten huomaa, että jousikin on ollut väärin päin....sitten huomaa että osia puuttuu....sitten lopuksi voi todeta sen, että ei se toinen putkikaan ole sen paremmassa kunnossa.
Uudet tiivisteet ei paljoa maksa. Mutta eikö olisi kivempaa kun homma olisi kerta heitolla ohi ja kaikki jousituksen sisuskalut paikallaan eikä kenenkään autotallin lattialla, tai pihanurmikolla tai unohtunut haalarin taskuun.![]()