Peltsi New member 25.5.2005 #22 Hondasa yhtä kepuli kiinnitys ja mää ostin uutena sen levyn siihen alkuperäisenä ja maksoi muistini mukaan 7 tai 8 euroa.
Hondasa yhtä kepuli kiinnitys ja mää ostin uutena sen levyn siihen alkuperäisenä ja maksoi muistini mukaan 7 tai 8 euroa.
aksu MotOrg ry 25.5.2005 #23 (Transalp @ Touko. 25 2005 sanoi: (Petri @ Touko. 25 2005 sanoi: Tajusin lopulta Nyt vain jostain lukituslevyä hommaamaan... Napsauta laajentaaksesi... Itse olen joskus johonkin vehkeeseen joutunut moisen hommaamaan, eikä alkuperäisosanakaan hinta muistaakseni päätä huimannut... Napsauta laajentaaksesi... Ei ollut Ducati?
(Transalp @ Touko. 25 2005 sanoi: (Petri @ Touko. 25 2005 sanoi: Tajusin lopulta Nyt vain jostain lukituslevyä hommaamaan... Napsauta laajentaaksesi... Itse olen joskus johonkin vehkeeseen joutunut moisen hommaamaan, eikä alkuperäisosanakaan hinta muistaakseni päätä huimannut... Napsauta laajentaaksesi... Ei ollut Ducati?
Petri New member 26.5.2005 #24 (aksu @ Touko. 25 2005 sanoi: (Transalp @ Touko. 25 2005 sanoi: (Petri @ Touko. 25 2005 sanoi: Tajusin lopulta Nyt vain jostain lukituslevyä hommaamaan... Napsauta laajentaaksesi... Itse olen joskus johonkin vehkeeseen joutunut moisen hommaamaan, eikä alkuperäisosanakaan hinta muistaakseni päätä huimannut... Napsauta laajentaaksesi... Ei ollut Ducati? Napsauta laajentaaksesi... Aivan
(aksu @ Touko. 25 2005 sanoi: (Transalp @ Touko. 25 2005 sanoi: (Petri @ Touko. 25 2005 sanoi: Tajusin lopulta Nyt vain jostain lukituslevyä hommaamaan... Napsauta laajentaaksesi... Itse olen joskus johonkin vehkeeseen joutunut moisen hommaamaan, eikä alkuperäisosanakaan hinta muistaakseni päätä huimannut... Napsauta laajentaaksesi... Ei ollut Ducati? Napsauta laajentaaksesi... Aivan