Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä jokaisen moottoripyöräilijän on ITSE pidettävä huolta oman ajokkinsa kunnosta.Ei tommosesta katsastus pakosta tarvitse alkaa ILOITA. Montako moottoripyörä turmaa on johtunut siitä, ettei pyörä ole teknisesti kunnossa? Ei yhtään, kyllä ne on muut syyt joista onnettomuudet on aiheutuneet.Hieno homma.Saadaan kalusto pykälien mukaiseksi ja turvalliseksi.![]()
Nonni, tätä se mun uneni tiesi... Tämähän on ollut jo jonkun aikaa tapetilla. Ja valitettavasti on vain ajan kysymys koska tämä toteutuu. (pessimisti ei pety...) Toivottavasti tulevat järkiinsä ja unohtavat koko asian.
Tuossa uutisessa mainittiin, että 3 %:ssa on ainakin osasyynä ollut tekninen vika. Kyselinkin, että onko kankaille kulunut rengas tekninen vika. Omasta mielestä se kuuluu kategoriaan tyhmyys ja turha riskinotto eikä tuo juuri katsastamalla parane, renkaan saa huonoon kuntoon nopeammin kuin konttorin täti kirjoittaa laskun. Kuitenkin, onko oikeita teknisiä vikoja 3 % vai ei...Kyllä jokaisen moottoripyöräilijän on ITSE pidettävä huolta oman ajokkinsa kunnosta.Ei tommosesta katsastus pakosta tarvitse alkaa ILOITA. Montako moottoripyörä turmaa on johtunut siitä, ettei pyörä ole teknisesti kunnossa? Ei yhtään, kyllä ne on muut syyt joista onnettomuudet on aiheutuneet.
Kuluneet renkaat lasketaan tekniseksi viaksi. Harmi, ettei katsastus vaikuta niihin mitään, koska katsastuksen läpäissyt pallo saattaa huomenna olla laiton.Tuossa uutisessa mainittiin, että 3 %:ssa on ainakin osasyynä ollut tekninen vika. Kyselinkin, että onko kankaille kulunut rengas tekninen vika. Omasta mielestä se kuuluu kategoriaan tyhmyys ja turha riskinotto eikä tuo juuri katsastamalla parane, renkaan saa huonoon kuntoon nopeammin kuin konttorin täti kirjoittaa laskun. Kuitenkin, onko oikeita teknisiä vikoja 3 % vai ei...Kyllä jokaisen moottoripyöräilijän on ITSE pidettävä huolta oman ajokkinsa kunnosta.Ei tommosesta katsastus pakosta tarvitse alkaa ILOITA. Montako moottoripyörä turmaa on johtunut siitä, ettei pyörä ole teknisesti kunnossa? Ei yhtään, kyllä ne on muut syyt joista onnettomuudet on aiheutuneet.
EU:n alueella teknisten vikojen prosentti voi olla ihan jotain muuta. Vähemmän tai enemmän.