Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No otetaanpa vaikka mikä tahansa tiukka muoviluotikyykkypyörä niille ominaisella ahtaalla ajoasennolla, minkä kunnosta ei mitään käsitystä saa pari kertaa katsurin pihassa pyöräyttäen.Nyt en ihan ymmärrä mitä tuossa koitit sanoa?
Eipä siinä, odotellaan nyt että pääsee katsastamaan.![]()
Joku kysyi, miten äänestettiin. Tällaisen saitin löysin, josta toteutuman näkee. Sarvamaa ja Essayah olivat vastaan. Muut suomalaiset äänestivät iloisesti asian puolesta.

The following items are examined during the test run:
Speedometer Steering Brakes Engine power Suspension / shock absorbers Driving noises Tracking Projecting edges .

No miten veneiden katsastus.....Se on loppujen lopuksi ihan sama asia![]()
Minulla ja monella muulla menee jo kaikki rahat moottoripyöräilyyn. Mistä ne katsastusrahat varastetaan?
Sent from Echelon using magic.

Joku kysyi, miten äänestettiin. Tällaisen saitin löysin, josta toteutuman näkee. Sarvamaa ja Essayah olivat vastaan. Muut suomalaiset äänestivät iloisesti asian puolesta.
Ensin viedään itsenäisyys ja nyt sitten tämä. Tää on ku ois Titanicin kyydissä ja ovet lukossa.
Eikun vaan pursiseurat, moottorikelkat, ajettavat ruohonleikkurit, traktorit jne, konttorille myös.
Tasapuolisuuden vuoksi katsastetaan sitten kaikki mitkä pärisee ja joita ei saa lain mukaan kuljettaa humalassa.
http://www.thl.fi/fi_FI/web/pistetapaturmille-fi/tietoa-tapaturmista/liukastumis-ja-kaatumistapaturmat
"Suomalaisille sattuu vuosittain lähes 390 000 kaatumista ja liukastumista, joista lähes puolet johtaa sairaala- tai lääkärinhoitoon. Jokaisena talvikuukautena noin 20 000 suomalaista loukkaantuu ulkona liukastumisen seurauksena."
Asemilla ei ole tällä hetkellä sellaisia jarrudynamometrejä, joissa pystyttäisiin testaamaan moottoripyöriä. Lisäksi katsastustoimilupalain muutosprosesseissa on ollut esillä koeajoratavaatimuksesta luopuminen, niin tulee mieleen, kuinka moottoripyörän jarrut testataan, jos ei ole koeajorataa, hän luettelee.
Itse painoin 7 vuotta ensin niska limassa töitä että saan auto harrastuksen toimimaan, no 4 vuotta sitä jaksoi, sen jälkeen vaihdoin 2-pyöräsiin ja sitä nyt noin 3 vuotta harrastanut....Eikä meinaa rahat riittää, pitää olla hyvät vakuutukset. Kun olemassa toisia jotka haluaa sun omaisuutta, niitä tullut lisää piha-alueelle, kallis vuokra jne. Tästähän pitäisi palkat nousta, ruoka on kallista jne....Minulla ja monella muulla menee jo kaikki rahat moottoripyöräilyyn. Mistä ne katsastusrahat varastetaan?
Sent from Echelon using magic.
Kaikki missä on joku moottori, joka toimii ilman ihmisen voimia......Eikun vaan pursiseurat, moottorikelkat, ajettavat ruohonleikkurit, traktorit jne, konttorille myös.
Tasapuolisuuden vuoksi katsastetaan sitten kaikki mitkä pärisee ja joita ei saa lain mukaan kuljettaa humalassa.
Itse olen taas ymmärtänyt että vasta 2025 jälkeen....Ai niin, minun on annettu ymmärtää, että Kreikassa täytyy pärrä katsastaa muistaakseni syyskuun loppuun mennessä. Tai katsastaa ja katsastaa, siitä en tiedä, vaan ainakin katsastajalta vuositarra käydä ostamassa. Tää on ollut jo vuoden alusta tietona kreikkalaisilla kanssapyöräilijöilläni.
Itse käytän suomalisen omistamaa ketjua, tai luulen käyttäväni. Näin raha jää suomelle.Nyt joka taho tienaa ja kunnolla kun tämä menee läpi. Ainakin espanjalaisomisteiset katsastusasemat.
Mielenkiintosta kyllä nähdä minkälainen se itse katsastustapahtuma tulee käytännössä olemaan.
Osalla taitaa tässä asiassa tulla suurin itku ja parku juuri siitä syystä että joutuu ajelemaan singerillä eikä korviahalkovaa ääntä pitävillä "äijäpeleillä". Kyllähän tän nyt ainakin pakoäänien osalta on porukka jo pitkään tilannu itelleen.
Tosin aina voi käyttää enemmän rahaa ja tilata E merkinnällä varustetun putken tai sit jumpata race putkia vakioiden kanssa edestakasin kerran vuodessa
Millohan muuten joku keksii että kunnon ajovarusteet pitää olla pakolliset? Neonliivejä myöten![]()