• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Euroopasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stompper
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Stompper

New member
Mistäs päin eurooppaa tilaatte Ducatiinne tingeltangelit?
S4R:ään pitäis saada kaikkea pientä kivaa,mutta onkos kokemuksia mistään puulaakeista?

Tsekkailin tuosta carbonworldista noita rear huggereita ja kysyisin, että onko kukaan asentanut noita itse? Onnistuuko se sormia napsauttamalla, eli ruuveilla kiinni, vai ei?

Uskoisin että nuo osat menevät ihan heittämällä kiinni, tosin kun joihinkin japskeihin laitettavat muovipalat, joita tilataan kotimaasta
wink.gif

Tsekkailin tuosta carbonworldista noita rear huggereita ja kysyisin, että onko kukaan asentanut noita itse? Onnistuuko se sormia napsauttamalla, eli ruuveilla kiinni, vai ei?
Tuolta tilailin keväällä moisen, pientä timmausta härpäke vaati istuakseen nätisti keskellä kumia, muistaakseni lupaili kiinnitysruuvit mukaan.....niita ei kyllä ollu.
muuten siistiä hiilaria pinnoiltaan ja muutenkin, oisko maksanu 130 egee (about).
Suojaa tosiaan iskaria vedeltä ja kiveniskemiltä.

Minulle tuli Carbonworldista kimppatilauksella Ducatiin hiilikuituinen puoliavoin "Corse"-kytkinkoppa. Se ainakin oli siistiä tekoa ja meni ulkonäkönsä puolesta aivan täydestä alkuperäiseen nähden. Hinta vaan oli 1/3 siitä.
bowdown.gif

Minulla on Carbonworldin hugger ja se on erinomaisen laadukas Ilmberger-nimisen firman valmistama saksalainen tuote. Sopii todella hyvin ja osuu paikalleen parilla ruuvilla *naps*.

Minusta hiilikuidun laatu näyttää paremmalta kuin DP:n osissa.

Back