EuroTour 2010 by Roud 66

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Paraplan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paraplan

New member
062802moto_prv.gif
Moi! Haluisin ajaa reittiä Suomen Virrasta Road 66 alkaen: Baltinmaat, Valkeavenäjä, Ukraina, Armenia, Turkki, Kreikka, Jugoslavian-maat, Italia, Espanja, Ranska, Alankomaat, Saksa, Tshekki, Puola, Saksa, Tanska, Ruotsi, Norja ja takaisin Suomen, tarkoituksena ajaa niissä maissa valtatiellä Nro 66. javascript:emoticon(':bisse%C3%A4:')Olen vuona 1994 lokakuussa ajanut Yhteisövalloissa Road 66 6800 mailia ja silloin ajatellut tehdä sama Euroopassa, mutta silloin olit paljot maat poliittisesti kuumat, että ei saanut viisumia niihin maihin.javascript:emoticon('
bawling.gif
') Nyt olisi aika kypsy tehdä haaveesta totta. Sää tutkimuksen kohdalla on paras aloita sitä retkeä elokuussa, sen kun Euroopassa on silloin vähintä sadetta. Retkeä voi jaa kolmen ajovuoron, sen kun kaikki ei pysty ajamaan neljä viikkoa peräkäin. Jos löytyisi semmoisia hurjapäitä kun minä, sitten voisimme aloita retken suunnitelyöjä ja toteuttaa sitä. Itse ajoin viime vuona elokuussa 9200 mailia ympäri Eurooppa 24 päivässä ihan yksi ja käytin vaan neljä kerta hotelleja. Muutteen nukuin ulkona makupussissa säästä huolimatta. Ottakaa yhteyttä eurotour.road66@gmail.com. Ystävällisesti - Paraplan
kynttila.gif
033102beer_1_prv.gif

Back