Ex tempore-ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kava10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kava10

Tunnus suljettu
Mitä mieltä porukat olisi sellaisesta ajatuksesta, että pitkin kesää joku joka paikkakunnalla ehdottaisi jonkun tapaamispaikan vaikkapa lauantai-iltapäivälle, että lähdetäänpäs ajelemaan. Ihan fiiliksen mukaan. Näin tulisi uusia naamoja ja ystävyyksiä. Tämä ORG!:n sivusto on hyvä ( koettu on ) tällaisiin kutsuihin. Ja ne lähtee, jotka viittii. Se, joka kutsuu porukat koolle, on sitten siellä ehdottamassaan paikassa, ja jos sinne tulee yksi tahi useampia ajelukavereita, niin sitten vaan ajelemaan. Yksin on aika tylsää ajella, ja monesti ehkä jää lähtemättäkin. Mutta kun on ehdotus lähteä, niin kesän aikana tulisi varmaan lähdettyä ajelulle mielihyvin.

Tämä koskee nimenomaan monia hiukan erakoituneita tai ujoja kavereita, joilla ei muuten olisi kimppakavereita ajelemaan.

Kommentoikaa tätä ehdotusta, toivoo kava10
cool.gif

Lähtiskö joku mun ja kava6:n kanssa lauantaina ajeleen Kotkaan.
Lähtö on klo 12.45 Porvoon moottoritien eka Nesteeltä pk-seudulta katsoen.

Mennään katsomaan, millainen paikka se Kotka on. Perillä syödään jossain pizzeriassa pitsat. Ja sitten ajellaan Kouvolan kautta takaisin kotiin.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
.

Lähtiskö joku mun ja kava6:n kanssa lauantaina ajeleen Kotkaan.
Lähtö on klo 12.45 Porvoon moottoritien eka Nesteeltä pk-seudulta katsoen.

Mennään katsomaan, millainen paikka se Kotka on. Perillä syödään jossain pizzeriassa pitsat. Ja sitten ajellaan Kouvolan kautta takaisin kotiin.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
.
Eipä tää mikää kummempi mesta oo...
biggrin.gif
Taidan sitte lähtee "vaihtoon" Helsinkiin CW:n koeajoihin...
wink.gif

Musta tuo on aika huippuidis! Kun vaan aina sit pääsis viikonloppusin ajeluille... Nyt juuri alkaa työt lauantaina  
confused_orig.gif

Mutta kyllä vielä joskus. Mullakaan ei tästä niin pitkä matka ole pyrähtää. Ideana siis tosi hyvä. Pyöräkin sopisi joukkoon aika mainiosti! Vielä kun saan sen pajalta joskus. Mut mä siis ainakin voisin joskus tulla mukaan jos vaan työt sallii! Loistoidea

´Kotkassa motoristien yleinen kohtaamispaikka on tulikukko joka on sapokassa meren rannalla aivan keskustan lähettyvillä.

Sinne joku tapaamisaika niin voisin tulla ulkoiluttaa tuota kessiä, blade kun on vielä "säätämättä"
veryangry.gif

Musta tuo on aika huippuidis! Kun vaan aina sit pääsis viikonloppusin ajeluille... Nyt juuri alkaa työt lauantaina
confused_orig.gif

Mutta kyllä vielä joskus. Mullakaan ei tästä niin pitkä matka ole pyrähtää. Ideana siis tosi hyvä. Pyöräkin sopisi joukkoon aika mainiosti! Vielä kun saan sen pajalta joskus. Mut mä siis ainakin voisin joskus tulla mukaan jos vaan työt sallii! Loistoidea
Mistä ostit pärrän? Vie se takasin sinne mistä ostit. Ja pyydät rahat takasin.

Turha kärvistellä. Uusia vastaavia, kunnossa olevia on tarjolla. Tnsti sinua on huijattu. Pyörä on ajettu joko radalla pilalle tai jossain muualla pilattu. Jos mp-liike ei ole pystynyt tähän mennessä reagoimaan ja vikaa analysoimaan, on pyörässä jokin todella vakava vika.

confused_orig.gif

Mistä ostit pärrän? Vie se takasin sinne mistä ostit. Ja pyydät rahat takasin.

Turha kärvistellä. Uusia vastaavia, kunnossa olevia on tarjolla. Tnsti sinua on huijattu. Pyörä on ajettu joko radalla pilalle tai jossain muualla pilattu. Jos mp-liike ei ole pystynyt tähän mennessä reagoimaan ja vikaa analysoimaan, on pyörässä jokin todella vakava vika.
Ihan yksityiseltä ostin sen ja kunnossa oli. Olihan sillä radalla ajettu kanssa mutta millä sportilla muka ei... Se on vaan nyt se tulppahomma mikä iski. JA liike missä pyörä on nyt niin sillä ei ole mitään tekemistä pyöräni kaupan kanssa. Ei musta ole liikaa vaadittu että ne pääsiäisen jälkeen eivät ensi tunnilla saa sitä kuntoon. Vasta ehtivät todeta että kolmella käy... Sitä paitsi. Olihan niillä jo ennestään sovittuja hommi a valmiina joten olen tyytyväinen jo että nionkin nopeasti saavat työn alle. Huomenna kokeilevat sitten kuulemma uusilla tulpilla ja eiköhän pelaa! Eli ei mitään sen kummoisempaa. Ei mua huijattu ole! Ja muutenkin tältä liikkeeltä esimerkillistä toimintaa. Esim. hakivat pyörän sisään viikonloppuna ulkonta. Ja pyörä toimi vielä tiistaina ja keskiviikkona kun sillä ajelin. Mutta kiitoksia vaan neuvoista. Homman nimi ei vaan ollut aivan se mitä luulit... Eiköhän joskus kesällä tavata ajelun merkeissä!

Itse ajattelin kanssa noita tulppajuttuja. Mutta kun ne oli sentään jo todenneet, että 3 pyttyä on toiminnassa, niin mikseivät olleet jo siihen mennessä tulpilla testanneet?

Mitä mieltä porukat olisi sellaisesta ajatuksesta, että pitkin kesää joku joka paikkakunnalla ehdottaisi jonkun tapaamispaikan vaikkapa lauantai-iltapäivälle, että lähdetäänpäs ajelemaan. Ihan fiiliksen mukaan. Näin tulisi uusia naamoja ja ystävyyksiä. Tämä ORG!:n sivusto on hyvä ( koettu on ) tällaisiin kutsuihin. Ja ne lähtee, jotka viittii. Se, joka kutsuu porukat koolle, on sitten siellä ehdottamassaan paikassa, ja jos sinne tulee yksi tahi useampia ajelukavereita, niin sitten vaan ajelemaan. Yksin on aika tylsää ajella, ja monesti ehkä jää lähtemättäkin. Mutta kun on ehdotus lähteä, niin kesän aikana tulisi varmaan lähdettyä ajelulle mielihyvin.

Tämä koskee nimenomaan monia hiukan erakoituneita tai ujoja kavereita, joilla ei muuten olisi kimppakavereita ajelemaan.

Kommentoikaa tätä ehdotusta, toivoo kava10
cool.gif
Hyvä idea
062802jumpie_prv.gif

Tervetuloa vaan tänne turkuun päinkin
buttrock.gif

Itse ajattelin kanssa noita tulppajuttuja. Mutta kun ne oli sentään jo todenneet, että 3 pyttyä on toiminnassa, niin mikseivät olleet jo siihen mennessä tulpilla testanneet?
No siksi kun ei ollut aikaa vielä. Aamulla katsoneet alustavasti pyörää. Käy-kolmella. Jatketaan siitä huomenna. Tietääpä mistä jatkaa. Ihan simppeliä. En nyt koe olevani aivan etuoikeutettu muihin verrattuna. Että ohittaisin kaikkien muitten varaamat huoltoajat yms. Vain itseni takia. Saan olla tyytyväinen jo siihenkin että pyörääni katsotaan huomenna jo tarkemmin. Viittaan tässä MP-liikkeiden yleisiin ja pitkiin huoltojonoihin... Joten päivä on musta ihan kohtuullinen. Vrt viikko, kaksi. Puhe olikin etä aluksi katsovat mikä mättää ja toimenpiteisiin ryhdytään sitten kun aika sallii eli huomenna. Tyyliin, olen autonkorjaaja. Minulle tulee asiakas. Pitäisi vaihtaa laturi. Ei lataa. Täksi päiväksi on muut varanneet huoltoja. Sanon että vaihdan sen huomenna. Siinäpä oli selvitystä kerrakseen. Hienoa että kawa10 pitää kanssaveljiensä puolia! Kuitenkin tulppien vaihto jo helposti sen tunnin homma. Aluksi ohjausiskari pois, sit tankki jne.

Idea sinäänsä hyvä, mutta eihän se ole ex temporea, jos se on etukäteen sovittu. Ex temporeksi voisi sanoa viime syksyistä pikaista koelenkkiä ohjaustangon säätöpalojen asennuksen jälkeen; tulin takaisin seuraavana iltana...

Täytyy kanssa tänne Lahden/Riihimäen suuntaan joskus saada vastaavia ex-tempore ajeluja. Kannatan.
-Sergei-
Näin juuri. Tällä seudulla tulee ajeltua, mutta vasta kesäkuun puolella. Pyörä on vielä pahasti osina. Katteet ja etuiskarien ulkoputket maalattavana, vanteet menossa maalinpoiston jälkeen maalaukseen. Pleksi asentamatta, penkki madallettavana verhoilijalla... Brasiliassa pitäisi käydä työmatka ensi kuun alussa...

Odotellaan nyt ihan rauhassa, että allergia-aikakin menee ohitse eikä tarvi tuulilasinpyyhkijää visiirin sisäpuolella. Jos vaikka sadekin puhdistaisi tiet...

Hiljaa hyvä tulee
tounge.gif

Niin, siis Lahti - Riihimäkiakseli toimii
bowdown.gif

062802jumpie_prv.gif
Loistava idea!

Tuntuu vaan täältäpäin olevan vähemmän ORG:ilaisia.
Mutta jos jollain on täälläpäin innostusta niin mikäs siinä.

Nii joo kunhan saan sen kortin
confused_orig.gif

Kesä on tulossa
sport05.gif

huippu idea! Ei sillä etteikö olis kavereita tai muuta mutta uudet tuttavuudet ei oo koskaan pahasta! Hyvähyvä! Vois laittaa vaikka ihan oman palstan niille "kutsuille"!
I'm in!
062802jumpie_prv.gif
sport05.gif

Minun ja juniorin lähtö Porvoon motarin Nesteeltä siirtyy joitakin tunteja riippuen erään iltabailuista jotka loppuivat vasta aamuyöllä.
sad_orig.gif
sad_orig.gif
. Taitaa mennä vasta ilta-ajeluiksi
mad.gif
.

Mihinkäs kellonaikaan ilta-ajelu on? Ajattelin lähteä iltapäivä/ilta-ajelulle itsekin, joten Nesteellä käymistä voisi harkita jos porukkaa on tulossa paikalle.

Back