• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Fc-moto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mihaukka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mihaukka

New member
Onko joku tilannut kyseisestä firmasta tavaraa ja jos niin:

-Minkälaiset toimituajat?
-Miten maksaminen hoidettu? -> cash on delivery, elikkäs jälkivaatimus. Mutta kun UPS:n jässit tuo sen ovelle (oletettavasti), niin maksetaanko siinä ovella tuollaisia summia vai hoidetaanko asia jotenkin toisin?  
nixweiss.gif

Onko joku tilannut kyseisestä firmasta tavaraa ja jos niin:

-Minkälaiset toimituajat?
-Miten maksaminen hoidettu? -> cash on delivery, elikkäs jälkivaatimus. Mutta kun UPS:n jässit tuo sen ovelle (oletettavasti), niin maksetaanko siinä ovella tuollaisia summia vai hoidetaanko asia jotenkin toisin?
nixweiss.gif
Mulla toimitusaika oli 6 vrk, maksu "cod" eli UPSin kaverille käteisellä tasaraha. En ollut kotona kun yrittivät tuoda paketin joten hain sen itse UPSilta tuon tasarahan kanssa.

kaksi kertaa olen ko. firmasta tavaraa tilannut. Molemmilla kerroilla maksu Visalla ja tavarat kotona alle viikossa (vaikka toisella kerralla nettisivuilla toimitusajaksi oli annettu 11-15vrk). Ei pahaa sanottavaa.

Jaa-a..

Itse tilasin AGV:n TiTec:n ja Alpinestars:n alusasut, laitoin tilauksen menemään 1.3 ja vieläkin odottelen. 2 viikkoa sitten kyselin tilauksesta mailitse, sanoivat tuotteiden lähtevän seuraavalla viikolla(=viime viikolla)..Tämän viikon kamoja ajattelin kiltisti odotella, kun loppu viikosta näyttää säät olevan
033102ass_1_prv.gif
, ens viikolla pommitan mailia sitten lisää niille...

Kai sen pystyy maksaan sille upsin äijälle visalla?
eikai ny käteistä o pakko olla?
confused_orig.gif
?
sport05.gif

itel just lähti tilaus. maksutapa on cash on divery. toivottavasti saa maksettuu UPSin äijille visalla. oon yrittäny kysyy niilt visal maksust sähköpostil, mut ei vastauksista saa mitää selvää.
sähköposteihen vastailleet päivän viiveellä.

No nyt tuli potta. UPS toi sen mulle duuniin. Ite olin maksanut etukäteen tilisiirrolla solon kautta. Ihan hyvin se niinkin kävi.

Onko tuol nyt suhteessa paljon suomen hintoja alhaisemmat hinnat? Eli kannattaako tilata?

itel just lähti tilaus. maksutapa on cash on divery. toivottavasti saa maksettuu UPSin äijille visalla. oon yrittäny kysyy niilt visal maksust sähköpostil, mut ei vastauksista saa mitää selvää.
sähköposteihen vastailleet päivän viiveellä.
Upsin äijille käy vain käteinen tasarahana. Ei huoli korttia. Eli automaatille marsmars ja kauppaan vaihtamaan hiluja.
tounge.gif

noniin, paketti tuli tänään. toimitus kesti 5päivää mukaanluettuna viikonloppu. tavara oli juuri sellasta ku tilasin. Alpinestarin tekstiilihousut oli positiivinen yllätys. muuten plussaa paitsi sposteihin vastaaminen kestää liika ja en saanut aluksi tilaamaani kypärää, koska se oli loppu(eivät päivittäneet sivuja) ja luulin että kypärässä on tummennettu visiiri niin kuin kuvissa, mutta ei ollut
withstupid.gif

talktohand.gif

Tulikos teillä mitään muuta tilausvahvistusta kuin heti tilauksen jälkeen tullut sähköposti? vai tupsahtiko tavara vaan kotiovelle...?

Itse tilasin sieltä puvun ja ei oo kahteen viikkoon kulunu mitään.. eivätkä vastaa kyselyyn sähköpostitse!

Pitääkö vaan odotella??!!

Back