• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Fireblade kokemuksia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jeremy

New member
Kyseessä siis mallit ihan alkupäästä, 1992-1995

Tyyppivikoja, rahareikiä, kompastuskiviä tai jotain mikä lasketaan miinukseksi ja taas jotain kehuttavaa? Vaihdeloota, ja tarkemmin kakkosvaihde, ilmeisesti temppuilee? Tai näin olen ainakin kuullut. Muuten taitaa olla aika tasaisen harmaa käyttöpeli, tälläisen kuvan ainakin olen saanut. Ainut mikä hieman arveluttaa, on tuo 16" fillari jonka takia pyörää on Esson nurkkapöydässä haukuttu erityisen hanakaksi woblaamaan?

Venojen säädöt, huollot ja ajokokemukset olisi kiva jakaa. Kyytiläistenkin mielipiteitä kaivataan. Josko tässä olisi pyörä ensi suveksi. Vienyt nimittäin sydämeni ihan täysin
inlove.gif


P.S Vaihtoehtona olisi ZX-9R
 
Moi!varsinaisia tyyppivikoja ei ainakaan mun yksilössä oo ollut-94.päin vastoin..se "tylsyys" voi johtaua jonkun mielestä siitäkin kun konetta saa vaan ajaa..pitkät huoltovälit jne..mitenkään persoonattomaks sitä ei voi sanoo..jos ajattelet että kyseessä on vielä 10v vanha pyörä..silloinhan teho/paino ja edelleenkin on kovaa valuuttaa..kelle vaan..Hondan hyviä pioli mun mielestä on...erittäin tukeva runko..yhdistettynä moottoriin joka antaa paljon anteeks käyttäjälleen(liian suuri vaihde jne..)on tosi mainio peli.16"etu pyörä ainakaan vielä ole ongelma..ja uskon että jatkossakin niitä löytyy..rahanreikiä ei oo..mitään ihmeenpiä ,pois laskettuna nyt kulutus osat..ja bensaakin menee..keskikulutus 5litr..eli siinä Honda hakkaa muut menen tullen ja kaasari versioissa ei tietty oo mitään ruiskun ongelmia..(viivettä..nykäsyjä ym..)Hondan ergonomia ei oo niin kriittinen kun monessa vastaavassa..eli tällänen 180 cm jäpikkä voi ajaa nauttimalla pitkiäkin matkoja..jännä miten sentit tuntuvat..vai mitä tytöt:)) joo..kyytiläiselle nää nyky kyykyt ei oo mikään nautinto..syystä että istut paljon korkeemalla kun kuski..joka on katteen suojassa..mutta kyytiläinen kerää kaikki ötököistä lähtien..tuulen vastukseen..huolloista:venat pitää ainakin tarkistaa 24.000 km välein..mutta omassani se on ollut vain tarkastus..on pysynyt mitoissa..tulpat on 18.000 tai ns.pitkäkesto tulpat 24.000 km.öljyt ja suod normisti 6000km..tai ajokausi.ilm.puhd..18.000 km..joten siinä se sit onkin..eli..mun mielestä..huollonkin suhteen erittäin huolto ystävällinen.. :huono puoli..yhden testin mukaan oli että siinä ei ollut niitä..huonoja puolia:)ainoo miks joku voi sanoo Hondaa värittömäks..koska sen ominaisuudet huomaa parhaiten sen jälkeeen kun on ajanu muilla pyörilllä ja hyppäät oman pyörän selkään...joten ..henk.koht en voi kun suositella..!!
 
Ohi topicin.. Ei oo ollenkaan hassumpi kyytilaiselle uus Fireblade, tosin Givin teline metallikahvoilla pitaa olla. Eip muuten kyydissa kesta.  
tounge.gif
 
Jos ei vaimo kyytiin nouse ja et mopoa halua vaihtaa niin on kai otettava tuoreempi vaimoke.
biggrin.gif
Eturenkaan keventäminen on niin kivaa kyytiläisen kanssa. Siinä kiihtyy muukin kun mopo!
 
Kyseistä kiihtymistä on havaittu myös vähän tiukemmissa ohituksissa... Silloinkin saa kylkiin iskuja  
smile_org.gif
Hitsiläinen, on siinä näköjään taas yksi hyvä puoli lisää kun ohjastelee yksin Bladea.  
wink.gif
Toisaalta näyttää kyllä käyvän rankasti kukkarolle kun ei ole nopeudenrajoitinta pillerillä istumassa.  Tuli valtiolta sakkokarhu.  
mad.gif
 
Back
Ylös