Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä oli Givin pleksi yhden kesän verran -06 mallisessa FJR:ssä. Toimii vallan hyvin, antaa todella paljon paremman suojan kuin alkuperäinen pleksi ainakin tällaiselle 170 cm pitkälle kaverille.Tuo California-plexi näyttää samalta kun CeeBailysiltä ostettava vastaava, mutta ylätaivustus ( flip ) puuttuu.Taivutuksella varustettu ainakin minulla toimii hienosti. CeeBailysilta tilatut otetaan myös alkuperäiseen verrattuna määrätyillä mitoilla ja omani on 4" korkeampi ja 2" leveämpi. Jos osaisin, niin liittäisin kuvankin.
2005 ja 2006 mallit ovat "eri asia" eli noiden vuosien väliin tuli mallin vaihdos. Tuo minun CalSci:n pleksi ei käy 2005 malliin!Mra tekee säädettävää katelasia tuohon.
linkki stormin sivulle
Minulla on -05:ssa tuollainen ja se on hyvä. Kätevä (2 käsiruuvia) korkeussäätö on helppo, sateella kun nostaa ihan ylös, pääsee mukavasti suojaan. Meluhaitat loppui kokonaan alkuperäiseen verrattuna.Mra tekee säädettävää katelasia tuohon.
linkki stormin sivulle