Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvältä vaikuttaa...itsellänikin on keulassa Öhlinsin jäykemmät jouset ja eron todella huomaa. Ei muuta kuin lisää kommentteja, kiitos...Oma FJR on tuo -02 tehty johon asennettiin Öhlins viimesyksynä. MJL-huollon säätöihin ei ole vielä tarvinnut puuttua, muuta kuin jousen esijännitykseen tietty joskus.
Ajanut olen tuolla sellaisen 15000km ja helvatin tyytyväinen olen ollut pyörän käytökseen.
Nyt näillä kylmemmilläkin keleillä kun on jonkun kerran lähtenyt takarengas liikenneympyrästä ulostultaessa luistoon on pyörä pysynyt kuitenkin käsissä.
Mulle tuli samalla keulan huolto ja sinne nuo Öhlinsin jouset samoin. Suosittelen.
Mistä hommasit iskarin ja jos kilpailutit ostopaikat, niin miten suuria eroja hinnoissa oli?Öhlins asennettu nyt talvisäilön aikana. Enää 74 päivää kokeiluun...
Kiitti tiedosta, laitetaan tarjouskyselyä sinnekin. Nihkeitä ovat Suomessa alennusta antamaan tuosta takaiskarista...todennäköisesti, jos ei tarjoukset parane, niin minäkin kannan ko.osan osalta rahani toiseen maahan...valitettavasti!Täältä tuli viime viikolla takaiskari -02 :een n. 4viikkoa tilauksesta, mielestäni kohtuu hintaan 775£ postikuluineen. Odottelee asennusta. Ovat näköjään poistaneet nyt hinnat näkyvistä web-kaupassa ja UK VAT nousi kaiketi vuoden vaihteessa 15%->17.5%
Mikä vuosimalli kysessä ?Vaihdoin viime kesänä taakse Öhlinsit. Kuten edellä sanottiin:ero kuin yö ja päivä entisiin. Kuormattuna tai tyhjänä takanen pysyy tiessä oli alla nimismiehet tai loivat pitkät. Maksoi alle laitettuna vajaan tonnin, on hintansa väärtti!![]()
Sain tänään tarjouksen ko.liikkeestä, kun soitin sinne puhelimella. Olet kyllä saanut iskarin todella hyvään hintaan, jos tuohon 775 puntaan on sisältynyt verot ja rahdit Suomeen.Mun tapauksessa iskari tuolta ei ole tuolta tilattaessa yhtään halvempi kuin Suomessakaan.Toki vuosimalli on eri ja siitä johtuen iskari on erilainen.Täältä tuli viime viikolla takaiskari -02 :een n. 4viikkoa tilauksesta, mielestäni kohtuu hintaan 775£ postikuluineen. Odottelee asennusta. Ovat näköjään poistaneet nyt hinnat näkyvistä web-kaupassa ja UK VAT nousi kaiketi vuoden vaihteessa 15%->17.5%