Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Näin eilen FJR:n (-04) jossa oli tangossa korokepalat, kork 4 cm, kaveri ei tiennyt mistä niitä saa, koska ne oli ollut ostaessa paikallaan. Kokeilin itse ajoasentoa ja se tuntui tosi hyvältä, osaisko joku antaa vinkin, mistä sellaiset saa ostaa vai pitääkö ne teettää ?
Olen vaihtamassa kustomiani vähän kulkevampaan matkapyörään ja olen päätymässä 01 vuoden FJR:ään. Koeajolla ajoasento tuntui hieman etukenolta ja siten ainakin alkuun vähän vieraalta.
Uusimman MP lehden matkapyörätestin mukaan FJR:ssä on joukon selvästi "ahtain" ajoasento, s. 37 kuva. Kahvojen korkeudesta on ko. kuvan perusteella vaikea sanoa paljoa, mutta ainakaan keskimääräistä korkeampi se ei ole. Ilmeisesti kahvojen nostaminen on siis yleistä!?
Jos olette hommanneet korotuspaloja FJR:iinne, niin paljonko olette nostaneet??? Immopetin mainitsema 40 mm tuntuu aika paljolta, mutta onko se tavallista enemmän??
MotskariLarryltä tilaamani palikat nosti sarvia 38mm ja toi ne 43mm lähemmäksi kuljettajaa. Hiukan olisivat saaneet tulla vieläkin lähemmäs, on nääs sevverran lyhyet kädet...
Itse vaihdoin Customista VN 800:sta FJRään ja asento on mieleswtäni mukava, kun saa ottaa vähän käsillä vastaan. Pystyssä - kuten customissa - selkä tuppas väsymään. Nyt niitä ongelmia ei ole heti 100 km jälkeen.
Koko homma riippuu varmaankin käsien ja ehkä kuskin pituudestakin? ja tietty siitä, mihin tottuu...