Ari 59 New member 4.3.2010 #1 Ostin -07 FJR.n ja siinä on korkea plexi. Itse olen tällänen pätkä ja minulle sopisi paremmin orkkis malli. Haluaisiko joku vaihtaa päikseen.
Ostin -07 FJR.n ja siinä on korkea plexi. Itse olen tällänen pätkä ja minulle sopisi paremmin orkkis malli. Haluaisiko joku vaihtaa päikseen.
tiiikeri New member 4.3.2010 #2 (Ari 59 @ Maalis. 04 2010 sanoi: Ostin -07 FJR.n ja siinä on korkea plexi. Itse olen tällänen pätkä ja minulle sopisi paremmin orkkis malli. Haluaisiko joku vaihtaa päikseen. Napsauta laajentaaksesi... Kyllä onnistuu...mulla ois tossa varastossa yks orggisplexi 2006 vuosimallista (sama plexi kuin 2007-mallissa). Laitan yksityisviestiä...
(Ari 59 @ Maalis. 04 2010 sanoi: Ostin -07 FJR.n ja siinä on korkea plexi. Itse olen tällänen pätkä ja minulle sopisi paremmin orkkis malli. Haluaisiko joku vaihtaa päikseen. Napsauta laajentaaksesi... Kyllä onnistuu...mulla ois tossa varastossa yks orggisplexi 2006 vuosimallista (sama plexi kuin 2007-mallissa). Laitan yksityisviestiä...