Mitä olen asiaan perehtynyt, noita kiinnityksiä on eri tyyppisiä, osa korvaa kokonaan alkuperäisen takatelineen (viisi kiinnityspistettä), aluslevyjä jotka lättäistään alkuperäisen telineen päälle ja aluslevyjä, jotka korvaavat alkuperäisen telineen (kolme kiinnityspistettä).
Noita kolmen kiinnityspisteen systeemejä kyllä välttäisin, aika paljon kuvia tuolla jenkkifoorumeilla, kun koko FJR:n apurunko murtunut takaosastaan. Kolmella kiinnityksellä tulee helposti liian paljon vipuvoimaa varsinkin jos painava laukku joka vieläpä saattaa liiikkua kiinnityksessään. Varsin takana/ylhäällä tuo takaboksi kuitenkin on FJR:ssä.
Omassa mopossa tuo Givin teline, se on juurikin viidestä kohtaa kiinni samaten kuin FJR:n omakin teline. Ja niinkuin "juuha" jo mainitsikin, tuossa tulee samalla hyvät kahvat kyytiläiselle. Pitäisi ensi talvena muuten irroittaa koko teline ja maalata mustaksi.

Jos ilman kyytiläistä lähtisin pitkään reissuun,olisi paljon mahdollista että jättäisin koko takaboksin kotiin ja menisin pelkillä sivulaukuilla ja tarvittaessa vielä joku tuollainen vesitiivis säkki takapenkille/takatelineen päälle pitkittäin. Tuon Givin telineen kun asentaa, on niihin kahvoihin helppo kiinnittää mustekaloja tai mitä kiinnityshihnoja nyt käyttääkin.