• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

FJR uusi pleksi, mutta mikä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stormi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Stormi

New member
FJR: n pleksin aiheuttamasta metelistä  on puhuttu monissa eri yhteyksissä.
Hankin viimesyksynä nollakutosen FJR: n ja olen ollut varsin tyytyväinen hankintaani
smile_org.gif

Ajossa olen todennut orkkis pleksin aiheuttaman metelin nopeammassa ajossa
shaun.gif

Kumartumalla hieman meteli loppuu lähes kokonaan eli jos pleksi olisi n. 5 cm korkeampi, niin tilanne olisi täysin toinen.
Meteliinhän vaikuttaa moni seikka. Itse olen 178 cm ja käytän Nolan 102 kypärää.
Tarkoitus olisi hankkia toinen pleksi tulevalle ajokaudelle. Yamahan FJR tourig pleksi on hinnoiteltu taivaisiin, joten löytyykö ”edullisempaa” vaihtoehtoa? Siis eri valmistajien pleksiä tai pleksin jatketta.

Jos Sinulla on FJR 06 ---> ja olet vaihtanut pleksin johonkin muuhun vaihtoehtoon, niin laita vinkkejä:
pituutesi, kypärä, mikä pleksi, miten vaikutti ja mitä maksoi jne

:respect:Kyllä, kyllä... olen tsekannut aikaisempia viestiketjuja, mutta tarkoitus olisi saada vastaus tähän juttuun

FJR: n pleksin aiheuttamasta metelistä on puhuttu monissa eri yhteyksissä.
Hankin viimesyksynä nollakutosen FJR: n ja olen ollut varsin tyytyväinen hankintaani
smile_org.gif

Ajossa olen todennut orkkis pleksin aiheuttaman metelin nopeammassa ajossa
shaun.gif

Kumartumalla hieman meteli loppuu lähes kokonaan eli jos pleksi olisi n. 5 cm korkeampi, niin tilanne olisi täysin toinen.
Meteliinhän vaikuttaa moni seikka. Itse olen 178 cm ja käytän Nolan 102 kypärää.
Tarkoitus olisi hankkia toinen pleksi tulevalle ajokaudelle. Yamahan FJR tourig pleksi on hinnoiteltu taivaisiin, joten löytyykö ”edullisempaa” vaihtoehtoa? Siis eri valmistajien pleksiä tai pleksin jatketta.

Jos Sinulla on FJR 06 ---> ja olet vaihtanut pleksin johonkin muuhun vaihtoehtoon, niin laita vinkkejä:
pituutesi, kypärä, mikä pleksi, miten vaikutti ja mitä maksoi jne

:respect:Kyllä, kyllä... olen tsekannut aikaisempia viestiketjuja, mutta tarkoitus olisi saada vastaus tähän juttuun
Täältä kun katsot FJR:n kohdalta, niin löytyy. Tullipostista joudut hakemaan, mutta on helppo asennettava ja toimii!

Back