artoodetoo
New member
Lähti tilaukseen otsikon mukainen (http://www.flyhammer.it/shop/en/rea...or-original-rear-sets-aprilia-rsv4-aprc-.html) kitti, 92 € posteineen. Pitäisi mennä heittämällä myös 2016 V4:een (2017 nuo menevät myös jos käyttää vähän viilaa, tietää AF1 Racing), varmistin asian vielä kysäisemällä Flyhammerin asiakaspalvelusta ja sanoivat että on yhteensopiva. Syynä kokeiluun on että uusilla toistaiseksi kankeahkoilla Daytona buutseilla + tönköhköillä nilkoilla vaihtaminen isommalle on haastavaa jos se pitää tehdä vikkelästi. Noilla sama ongelma on sitten tietenkin toiseen suuntaan, mutta pienemmälle vaihtamisella ei yleensä ole sellainen kiire kun ei radalla aja. Reverseä olisi varmaan voinut kokeilla vakio-osillakin, mutta menisi kovasti alas säätötangon ja moottorista tulevan 'tangon' välissä oleva osanen, joten siihen kokeiluun ei arvaa lähteä, osuu vielä johonkin ja maksaa enemmän kuin saturaisen jos rikkoo jotain muuta samalla.
Mimmoista kokemusta yleisesti on reverse vaihtamisesta, hyötyjä/haittoja/tottuuko nopeasti?
Mimmoista kokemusta yleisesti on reverse vaihtamisesta, hyötyjä/haittoja/tottuuko nopeasti?
