• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Forcefieldin suojat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amaunu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

amaunu

New member
Olen ajatellu hankkia lisäsuojausta tomumajalleni ja katellut tuota forfefieldin suojapaitaa tai vaihtoehtoisesti panssaria. Ajovarusteina on Hanxin pitkä endurotakki ja korkeat housut joissa suojat tulee minusta oivallisesti niille paikoille minne pitää ja ei luistele ympärinsä

Lähinnä kiinnostais että onko tuo kovin kuuma kuinka mukavuudenlaita ylipäätään. Selkäsuojaa siinä ei näytä olevan mikä minusta on puute, silloinhan se olis melkolailla täydellinen. Vai riittäneekö selkäsuoja jos muuten takin omat suojat pysyy paikallaan?

Entäpä suoja shortseja, käyttääkö kukaan ja mitä tykkää?

ihmettelyä ennen hankintoja.

Arvosteluja kun lueskelin niin on ilmeisesti mukavat päällä eikä oo turhan kuumat. Itsekin noita joskus kattelin mutta päätin jättää väliin ainakin vielä toistamiseen kun on sen verran hyvät suojat puvussa, selkäsuoja pitäs kyllä viel repästä.

Jos englanti sujuu niin tuolla on hyvä arvostelu.

Itselläni on forcefieldin selkäpanssari ja se on mukava päällä. Vähän se hiostaa mutta kesäkuumalla hiostaa minulla monimuukin paikka joten sitä en katso pahaksi miinokseksi.

Aiemmin oli joku halpis panssari ja se hiosti enemmän joten tuokin on vähän siittä kiinni mihin on tottunut. Itse en odota ajavani kesäkuumalla hikoilematta...

Onkos kukaan kokeillut pestä noita? Itsellä selkäpanssarina Pro L2K sekä lisäksi rintapanssari ja tekisi mieli tuo lievä hienkäry kadottaa niistä ennen ensi kautta :p

Back