• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

fzr1000 ja ohjausiskari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samserious
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

samserious

New member
Onko kenelläkään 1000 fzr:än omistajalla pelissään ohjausiskaria kiinni? Lähinnä kiinnostaa mistä olette hommanneet kiinnikkeet/tehneet itse ja missä kohtaa iskari kiinni. Apuja tarvis hiukan, kun pitäis alkaa omaan virittelemään kiinni...

Juu... Tämä tiedossa ettei perusajeluun tarvi, oli tollanen fzr jo joskus -90 luvun alussa ja sillä tuli radallakin käytyä ilman, sitä edeltäneellä gsx-r suzukissa se taasen oli pakollinen hankinta
smile_org.gif
Mutta itse asiaan... tuohan on oikeasti aika rauhallinen ja maltillinen laite, mutta välillä kun ottaa kovemmasta vauhdista keulan alas meinaa tuo hiukan vatkata. Joten kyllä mie sen iskarin siihen tarvin
smile_org.gif
Lähinnä nyt olisi mukava saada hiukan mallia, niin ei tarvi suunnitteluun uhrata niin paljon.

mulla se iskari on laitettu tankin alapuolella kulkevaan runkopalkkiin ja siitä etupumppuun kiinni.

Huh keulitteletko tosiaan tällä tonnin painavalla possulla
biggrin.gif
. Helvatin mukava pyörä mutta ei kyllä mieleeni tule hirveästi yrittää etupyörää nostella.

mulla se iskari on laitettu tankin alapuolella kulkevaan runkopalkkiin ja siitä etupumppuun kiinni.

Jeps, näin vähän meinasin itsekin sen laittaa... No täytyy mennä tänään illalla tallille vääntämään
smile_org.gif
Onko millä iskunpituudella tuo iskari sulla?

biggrin.gif
. Helvatin mukava pyörä mutta ei kyllä mieleeni tule hirveästi yrittää etupyörää nostella.

Mikäs tuolla on hytitellessä kun nousee yli satkun vauhdista vielä 3 pystyyn
tounge.gif
No ompahan tuosta lähtenyt katteet painamasta pois ja tekniikkakin vaihtunut yfz:stä, joten painokin alkaa olemaan ihan kohtuu kivoissa lukemissa
smile_org.gif

Jeps, näin vähän meinasin itsekin sen laittaa... No täytyy mennä tänään illalla tallille vääntämään
smile_org.gif
Onko millä iskunpituudella tuo iskari sulla?

biggrin.gif

Mikäs tuolla on hytitellessä kun nousee yli satkun vauhdista vielä 3 pystyyn
tounge.gif
No ompahan tuosta lähtenyt katteet painamasta pois ja tekniikkakin vaihtunut yfz:stä, joten painokin alkaa olemaan ihan kohtuu kivoissa lukemissa
smile_org.gif
Ahaa, ok. Arvelinkin että jotain varmaan roplattu jotta keula kevenee helpommin =)

No niin, nostetaas kun tuli viikko tossa kikkailtua kiinnikkeiden kanssa
smile_org.gif

Tässä sitten kuvassa runko&putkikiinnike, pultit sek itse iskari. Useamman päivän sai sovitella tuota runkokiinnikettä, putken kiinnike on lsl:ltä suoraan ja luonnollisesti kaikki kiinnikkeet on kiilloitettu
smile_org.gif

kuva128sw7.jpg

Tässä sitten runko kiinnike paikallaan
kuva132up1.jpg

Ja putken kiinnike
kuva133in0.jpg

Ja kokosetti paikallaan toiminnassa
kuva136zv2.jpg

Ja vielä koko keula
kuva137uf9.jpg

Hyvin toimii ja vaikka tosiaan ei hirveän herkkälaite ole voblaamaan, niin se pienikin on nyt pois
smile_org.gif

Back