Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
750 CBX Hondalla olen pystynyt pysymään omalla kaistalla..heh!Niin..Et kertonut kuinka papalle tuo tuleeItse oon jonkun verran -92 vuotisella kurvaillut ja kyllä siinä ainakin tulivoimaa piisaa 14 vuotta vanhaksi mopoksi.Onhan nuo vanhemmat vähä painavampia kuin uudet,mutta kyllä ainakin itse tuon kanssa tuli toimeen.Omalle paapalleni en viittis tommosta hommata,ku äijä on melkeen 80 v..![]()
![]()
Ahaa..nyt valaistuin750 CBX Hondalla olen pystynyt pysymään omalla kaistalla..heh!Niin..Et kertonut kuinka papalle tuo tuleeItse oon jonkun verran -92 vuotisella kurvaillut ja kyllä siinä ainakin tulivoimaa piisaa 14 vuotta vanhaksi mopoksi.Onhan nuo vanhemmat vähä painavampia kuin uudet,mutta kyllä ainakin itse tuon kanssa tuli toimeen.Omalle paapalleni en viittis tommosta hommata,ku äijä on melkeen 80 v..![]()
![]()
Totta puhut veli hyvä....mut oikeesti..Ahaa..nyt valaistuin(alkaa koffi potkimaan kunnolla) Kuvittelin aluksi,että oot äijälles mopoa hommaamas ja sitä kautta kyselet.ugh..vois laittaa koneen pian sulki ja keskittyä vaan tähän omaan juttuun..![]()
![]()
Suoralla tiellä, veikkaan ma. Osta vaan Jammu, niin se onnistuu mutkassakin. Edellyttäen, että takaiskari on kunnossa, kuski hereillä, vauhtia sopivan vähän ja mutka loiva.750 CBX Hondalla olen pystynyt pysymään omalla kaistalla..heh!