• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

FZR1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hudes
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hudes

New member
Miten on asiantuntijat kautta maan, en oo ikinä vielä puuttunu jamahaan.
Voisko tollaisella FZR1000 -90 ajaa vai olisiko paremoi Suzuki GSXR 1100?

Vaikka itekii oon kaikkien alojen asiantuntija niin siitä huolimatta apuanne kaivataan....
nixweiss.gif

Niin..Et kertonut kuinka papalle tuo tulee
biggrin.gif
Itse oon jonkun verran -92 vuotisella kurvaillut ja kyllä siinä ainakin tulivoimaa piisaa 14 vuotta vanhaksi mopoksi.Onhan nuo vanhemmat vähä painavampia kuin uudet,mutta kyllä ainakin itse tuon kanssa tuli toimeen.Omalle paapalleni en viittis tommosta hommata,ku äijä on melkeen 80 v..
wink.gif

biggrin.gif
Itse oon jonkun verran -92 vuotisella kurvaillut ja kyllä siinä ainakin tulivoimaa piisaa 14 vuotta vanhaksi mopoksi.Onhan nuo vanhemmat vähä painavampia kuin uudet,mutta kyllä ainakin itse tuon kanssa tuli toimeen.Omalle paapalleni en viittis tommosta hommata,ku äijä on melkeen 80 v..  
wink.gif
750 CBX Hondalla olen pystynyt pysymään omalla kaistalla..heh!

biggrin.gif
wink.gif
750 CBX Hondalla olen pystynyt pysymään omalla kaistalla..heh!
Ahaa..nyt valaistuin
idea3.gif
(alkaa koffi potkimaan kunnolla) Kuvittelin aluksi,että oot äijälles mopoa hommaamas ja sitä kautta kyselet.ugh..vois laittaa koneen pian sulki ja keskittyä vaan tähän omaan juttuun..
033102beer_1_prv.gif

FZR vika on se, että tehoa piisaa, mutta takaiskari on yleensä täysi menettänyt vaimennuksensa. Yhdistelmä on melko hengenvaarallinen, mutta sekös harvaa estää.

Öhlinssiä vaan.

uteliaisuuttani kyselen että onko esim -89/90 versioinen FZR1000 kuinka "muinaisreki" verrattuna tuoreempiin tonnareihin jos matka-ajoa ajattelee ?

mites tuo kone.. kestääkö mietoa puhallinta, tuliko koneeseen isoja uudistuksia T-acee:n

Kyllähän matkapyöränä on mitä mainioin pitkä ja painava, jotain koroketta se kaipaa vaan clipareihin sillä ajoasento "kurottava"
smile_org.gif

Mulle tommosta tarjottiin. Se oli muistaakseni vm. 92. Tuli Saksasta kaikilla herkuilla. Istahdin kerran. Ajoin 300—metriä ja kiitti, mulle riitti. Polvikulma ja stonga oli enempi kyykkykamaa. Ei sovi papan verenkierrolle…
lookaround_orig.gif

Back