G
Guest
Guest
Pyörä menossa vaihtoon ja yhtenä vakavastiotettavana vaihtoehtona on uusi tai 1-2 vuotias FZS600. Pyörä on pärjännyt hyvin testeissä, mutta millaisia kokemuksia teillä on? Onko tyyppivikoja tms. huomioitava?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä siitä laillisuudesta, mutta toinen ongelmahan on se virrankulutus. Jos siellä ois 55W poltin niin se kuluttaisi 4,6 A lisää.Hei tossa oli toi ohje, niin onko ihan laillista laittaa Fazeriin molemman valot palamaan lyhyillä? Vai tuleeko poliisi heti pamputtamaan?
No mulla ainakin uutena palo molemmat lyhyillä. Eli miksei muka olis?Hei tossa oli toi ohje, niin onko ihan laillista laittaa Fazeriin molemman valot palamaan lyhyillä? Vai tuleeko poliisi heti pamputtamaan?
Ainakin malleissa 1998-2001 ei ole molemmat palaneet valmiina lyhyillä. Kaukovaloumpion muoto ei periaatteessa sallisi lyhyitten langan käyttöönottoa, mutta kyllä se lisää valoa antaa - vaikkakin "laittomasti". Uusissa umpiot on suunniteltu molempien yhtäaikaista käyttöä varten.sanoi:No mulla ainakin uutena palo molemmat lyhyillä. Eli miksei muka olis
Täältä löytyy niitämanuaaleja tartti mennä vaan pykälää ylemmäs hakemistopuussa.On näköjään poistaneet nuot tuolta. No, mulla on ne jos joku tarvii.