Voin lämpimästi suositella ensimmäiseksi pyöräksi, itse ostin jenkkiversion eli 700:sen ekakseni syyskuussa.
Omani on vm -86 ja muuta vikaa ei ole ilmennyt kun että pakkasaamuna(-2c) ei suostunut käyntiin lähtemään.
Näppärä ja ketterä, helppo ajettava kait kun tällanen alottelija neitokainenkin sen kanssa pärjää...
Kaasukahvan kanssa pitää muistaa (ainakin minun, ainakin vielä) varoa, lähtee melko rivakasti kun enemmän kääntää.
Juuri tiistaina ajelin n. 500 km lenkin, eli toimii hyvin sekä matka- että kaupunkiajossa, tosin katteiden puute aiheuttaa sen että juurikaan 120 km/h lujempaa ei ole mukavaa pitkää matkaa ajaa. Mutta eihän Suomessa lujempaa saa ajaakkaan!
Varaosia en vielä ole tarvinnut, mutta niitä pitäisi löytyä melko helposti koska tosiaan Yammun muissa malleissa on samoja osia käytössä.
Ainoa syy jonka takia harkitsisin vaihtoa on pyörän pieni koko itselleni, pituutta on sen verran että isompi pyörä istuisi paremmin alleni. Mutta kyllä olen ainakin tämän kesän ajatellut nauttia FZX:stä. Ja jälleenmyynnistä sen verran että kolme ostajaa pyörälläni olisi jos vain siitä haluaisin luopua. Että tuntuu kelpaavaan. Liikenteessä en vielä ole yhtään samanlaista tullut vastaan.
Käy koeajamassa ja ihastu! Tai jos et niin ehkä teitä vaan ei oltu tarkoitettu yhteen...