• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

G&G tuuba (vaimentimesta)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yammubamse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

yammubamse

New member
Hejssan alla pojkarna och flickorna!

Kokemuksia G&G:n vaimentimesta, ihan ok:n tuntunen hinda/laadu suhte. Mitä te gurut siihen sitte sanotte?
pftroest.gif

Ja sitte niin, toinoi mitä mieltä ootta Avonin gummeista katukäytössä?

Itellä on G&G:t. Hyvän näköiset ja tuntuiset. Viimeistelykin siistiä ja hyvin toimivat. Suosittelen.

...No nyt tässä vaiheessa on pakko paljastaa et G&G:n pjontto jo tallin hyllyltä löytyy. Tästä kevvääämmällä pitäis ruvata kiinni, vielä ei malta kun siinä nyt vaan kävis niin että ajokuumuus kasvais niin suureks että alkais vituttaa lumet ja sitte täytyis alkaa vetää viinaa että tasottuis lämpö mut kun muija on viimesillään ja sit kuitenkin jummijammi tulis lähtö synnytykseen ja sit olis ero edessä kun isäntä(minä) olisin tukka jumissa haikailemassa kevään perään ja sitte olis vaan elatusmaksuja tiedossa ja alkoholisoituminen etenis kovaa tahtia kohti ikävää loppua, joten on parempi että kattelen sitä hinkkiä vielä hyllyllä.

Tilaus toimitettiin redracingsta kolmen viikon sisällä nettitilauksesta, jonka muuten tein punaviinihöyryissä ja yllätys oli suuri kun sieltä tuli titaaninen vaihtoehto vaikka olin mielestäni tilannut hiilikuituisen... no toimitus oli kuin olikin ihan oikein, ystäväni punkku oli seottanut materiaalimaailmani.
withstupid.gif

G&G:stä ei pahaa sanottavaa. Soundit OK, ainakin aikaisemmassa M600:ssa. Hinta/laatusuhde kohillaan!

AVONeista: menneenä kesänä oli Avon Viperit alla. Takanen meni väärien paineiden takia loppuun vajaassa 4tkm:ssä, mutta muuten OK rengas.
TWC:n AP:n mukaan Avon toimii varsinkin Ducatissa.

Itellä on G&G:t. Hyvän näköiset ja tuntuiset. Viimeistelykin siistiä ja hyvin toimivat. Suosittelen.
Minkälainen ääni noissa on? Basso vai kireä (kuin micronissa)? Eivät kyllä olleet pahanhintaisia...
confused_orig.gif
Taitaapi äänet kallistua tuonne basson puolelle enemmän (VTR). Hienot äänet mun mielestä.  Kovasti ovat muutkin kehuneet.

Enpä taida tuleviin pyöriinikään muun merkkisiä vaimentimia vaihtaa. Nuo kun ovat hinta-laatu -suhteeltaan helevetin hyvät!

Red Racingilta tilasin itsekin. 1,5 viikkoa kesti toimitus.

Tulipa tuossa mieleeni kun kerran olette red racingiltä röörejä tilailleet: niistä hinnoista mitä ne nettisivuillaan ilmottaa, onko ne ihan lopullisia hintoja vai lisätäänkö suomeen tullessa mitään veroja, ALV tai muuta??? ja paljonko suunnilleen toimituskulut tekee??

Tekis mieli laittaa milleen Arrowit tulemaan, ainaskin siellä ilmotettu hinta 300€ edullisemmat kun nakkilassa...

Verot niihin tulee päälle. Oliko jotain 20% tai jotain. En nyt muista tarkkaan. Lukee kyllä siellä sivuilla kun käy katselemassa.

Suomessa ei tule mitään veroja lisää, mutta sivun hinnat on ilmoitettu verottomina, eli niihin pitää lisätä Italian verot 20%.

joo jotain ton suuntaista veropolitiikkaa oli mullakin. Henk koht kannatan muutenkin nettitilaamista, hinnat pääsääntöisesti etullisempia kautta linjan verrattuna "normaaliin" kauppaan. Ja mielestäni nettikaupassa on joskus jopa parempi palvelu, ainakin mopo/varaosakaupoissa kuin joissain ns. "ammattiliikeessä" jotka repii järkyttävillä katteilla itelleen hunajaa. No kauppa se on joka kannattaa.....
033102ass_1_prv.gif

Vanhassa mopossa oli G&G putki. Viimeistely ihan paskaa, mut muuten ihan ok putki.

Väliputkessa oli ihan helvetillisia naarmuja tehtaan jäljiltä. Hioin ja kiillotin laipat ja väliputken ja hyvä tuli.

Tommonen se oli http://www.bikepics.com/pictures/298481/, veroineen tais olla 306e, ihan ok e-hyväksytystä highpipestä. Äänet oli mukavat sekä huilulla että ilman.

nyt in pjontto asennettu. Eikä edes tullu juåpoteltua.
062802jumpie_prv.gif

Pönttö sopi paremmin varatulle paikalleen kuin alkuperäinen hinkki. Äänet tuli huomattavasti paremmaksi alkuperäiseen verrattuna, matalaa "miehekästä" murinaa ensiasennuspöntön suhinana sijaan. olen tyytyväinen kyllä. Voin suositella.

G&G:tä tai Arrowin pönttöä olen tässä itsekin suunnitellut tilaavani. Mites, onko tuota pönttöä tarkoitus käyttää ilman db-killeriä, vai muuttuuko äänet "miehekkäämmiksi"
tounge.gif
vaikka tuo samainen killeri olisi paikallaankin?

Onko millaisia kokemuksia, tarviiko säädättää/hommailla jotain powercommanderia noita putkia käytettäessä?
withstupid.gif

G&G:tä tai Arrowin pönttöä olen tässä itsekin suunnitellut tilaavani. Mites, onko tuota pönttöä tarkoitus käyttää ilman db-killeriä, vai muuttuuko äänet "miehekkäämmiksi"  
tounge.gif

Onko millaisia kokemuksia, tarviiko säädättää/hommailla jotain powercommanderia noita putkia käytettäessä?  
withstupid.gif
mulla ei ainakaan ole killeriä ja äänet on kohdallaan. siis eivät liian kireät.... No nyt täytyy sanoa että ei ole päässyt vielä ajeleen ( mistähän syystä..?) joten keväällä totuus paljastuu "kuormitetun" äänen kanssa.

Tulis jo vaikkei muu kuin huhtikuun puolväli.....
thumbs-up.gif

tounge.gif

withstupid.gif
Arrow kuulostaa killerin kanssa samalta kuin vakiokin, eli ei miltään. Säätäminen toi mulle 7 heppaa lisää pelkkään pöntön vaihtoon verrattuna.

Back