Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei tuosta varmasti haittaa ainakaan ole, jos Oulun suska-tilannetta ajattelee. Hirvosella on oman kokemuksen mukaan näyttäny se myynti keskittyvän enemmän ruohonleikkuripuoleen. Mielipiteen huoltopuolesta perustan täysin muiden suska-miesten puheisiin ja kolmesta tarinasta kaksi on menny enemmän tai vähemmän negatiivisen palautteen puolelle.Mitähän mieltä on arvon herrat tästä uutisesta:
http://www.mpmaailma.fi/index.php?news=3&news_id=2370
Mennäänkö Suzukilla parempaan vai huonompaan suuntaan Oulun seudulla.
Olen kyllä pitänyt EMC:n huollosta, toisaalta ei Hirvosenkaan huolto ollut mitenkään moitittava, kallis vain.
Myynnistä en nyt sitten tiedä kun en ole Hirvoselta mitään koskaan ostanut.
etsin pitkään yamaha fz6s pyörää ja motormanilla oliTuli annettua ääni Euro Motor Centerille. Aina on homma toiminut, eikä mitään moitittavaa ole.
Motormanille voisi antaa vaikka miinuspallukan...Ikävä kyllä paikka on ainoa Kawaliike Oulussa. Jos seuraava pyörä on Kawa, niin se pitänee hakea muualta.![]()
Se isompi pitkätukka ja parrakas pitkätukka?Myös listasta puuttuvalle stormille isot propsit. Homma toimii sielläkin. En muista nyt valitettavasti nimiä, mutta loistavia jätkiä nämä kaks miesmyyjää joiden kanssa olen asioinut.
Tosiaan noi stormin pitkätukat ja ainakin se yksi nainen kyllä ovat hyviä myyjiä. Harmittaa vähän kaksi viimeistä kertaa kun en oikein malttanut ostaa esittelynkään jälkeen kun ei ihan mieleistä kampetta löytänyt, mutta olenkin kohtuu tarkka ulkonäöstä ja ominaisuuksista. Mutta eiköhän tonne vielä tuu rahaa vietyä vielä tässä myöhemmin.Se isompi pitkätukka ja parrakas pitkätukka?Myös listasta puuttuvalle stormille isot propsit. Homma toimii sielläkin. En muista nyt valitettavasti nimiä, mutta loistavia jätkiä nämä kaks miesmyyjää joiden kanssa olen asioinut.näiltä itse ainakin saanut aina todella hyvää palvelua. Olipa ostamassa 2€ nippeliä tai nahkapukua, niin aina on oltu halukkaita auttamaan ja osaavat hommansa. Jos haluamaani ei löytyny varastosta, niin se tilattiin ja vieläpä melko ripeästi![]()
![]()
Juurikin heitä tarkoitin!Se isompi pitkätukka ja parrakas pitkätukka?Myös listasta puuttuvalle stormille isot propsit. Homma toimii sielläkin. En muista nyt valitettavasti nimiä, mutta loistavia jätkiä nämä kaks miesmyyjää joiden kanssa olen asioinut.näiltä itse ainakin saanut aina todella hyvää palvelua. Olipa ostamassa 2€ nippeliä tai nahkapukua, niin aina on oltu halukkaita auttamaan ja osaavat hommansa. Jos haluamaani ei löytyny varastosta, niin se tilattiin ja vieläpä melko ripeästi![]()
![]()