• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Garmin Zumo 500 vs 550

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timlaaks
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

timlaaks

New member
Olen päättänyt hankkia itselleni jomman kumman vempulan navigaattoriksi.

Olen koittanut tässä penkoa nettiä että mitä eroa kyseisillä versioilla on?

Hintaeroa on reipas satanen, joten todella kiinnostaa saako sillä jotain itseä hyödyttävää ominaisuutta.

Ostat 2 gigan muistikortin, ajat euroopan kartat kortille ja vehkeet ovat mopokäytössä saman veikkaset.

Itse ostin kingstonen kortin...ilmeisesti scandiskin kortti on parempi...

Laitoin koko euroopan muistikortille (pohjoismaat oli jo laitteen muistissa) ja tilaa vei vähän toista gigaa. Eli hyvin mahtuu. Lähettivät muuten City Navigator Europe NT 2008 rompun kuluitta kun rekisteröidyin Garminin sivuille.
Sitten muutama kysymys: Saako Nokian puhelimista puhelinluettelon garminiin? Itsellä ei ainakaan tule n95:n tai E70:n tiedot. Muuten toimii kyllä puhelut garminin ja handsfree bluetoothin kautta. Manualissa sanotaan, että pitäisi automaattisesti latautua puhelinluettelo kun yhdistää puhelimen? Eikö Nokian kännyt tue tuota toimintoa?

Laitoin koko euroopan muistikortille (pohjoismaat oli jo laitteen muistissa) ja tilaa vei vähän toista gigaa.
Eli siis järkevintä olis ostaa tuo 500 versio ja siihen muutamalla kympillä 2gb sd muistikortti? (ei kingston
biggrin.gif
)

Mahtaakohan 4 gigan kortti toimia? Saisi reisulle valtavasti mussiikkia matkaan
062802moto_prv.gif
Tai tietenkin sitten pari 2 gigan korttia...

4 gigan kortti toimii. Testattu on. Kinstonin kortit ei pelitä; tulee ihme takkuilua. Sandiskin kortit toimii.

Itellä on 8 gigan Transcendin kortti ja hyvin pelaa. Käynnistyksen yhteydessä hakee ehkä MP3:n tietoja tavallista pidempää, muttei kuitenkaan ihan ikuisuuksia.

1000 kipaleen raja vaan tökkii vastaan
tounge.gif

Back