• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Garry McCoy powerslide

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turboJR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun mielestä Rossi veti tyylikkäämmän powersliden Barcelonassa tänä vuonna... Siinä nopeassa 180 asteen kaarteessa veti perseen liukuun noin puolivälistä lähtien...

Tuossa on kyllä tyyliä!
cool.gif

Mun mielestä Rossi veti tyylikkäämmän powersliden Barcelonassa tänä vuonna... Siinä nopeassa 180 asteen kaarteessa veti perseen liukuun noin puolivälistä lähtien...
Kunnes Marco Melandri Phillip Island:n kisassa pisti yhdellä kädellä tehdyn powersladin maalisuoralle aukevaan viimeiseen kurvaan...

edit: Phillip Island

Kunnes Marco Melandri Phillip Island:n kisassa pisti yhdellä kädellä tehdyn powersladin maalisuoralle aukevaan viimeiseen kurvaan...

Kyllä se tämän aamuinen oli Marcolta hienoa.
-Sergei-

Kyllä se tämän aamuinen oli Marcolta hienoa.
-Sergei-
Joo oli se aamuinen Marcon sladi kyllä aivan loistavan näköinen.
smile_org.gif

Eiköhän moto gp tason kuskeilla ole kaikilla tuollaiset hallinnassa
smile_org.gif
Hienon näköistä ajoa kyllä..

Nyt kun vielä joku väsäisi "power slides for dummies" seikkaperäiset ohjeet tuohon yhden käden luisuun 200-vauhdissa..  
cool.gif

Taitaa tosin ensimmäinen ohje olla, että "ota kasko"...

...osta pyörä jossa on 250 hevosvoimaa ja painaa 150 kiloa...
Näinpä, hallittu powerslide tarvitsee vauhtia, jotta hyrrävoimat tekisivät siitä riittävän rauhallisen näin sunnuntaikuskille. Vakiotonninenkaan ei kyllä riitä irrottamaan slicksiä kovemmassa vauhdissa. Kun sen joskus saa irti, esim Alastaron nopeiden mutkien röykyistä tai Botniaringin takamutkien kallistuksen muutoksesta, fiilis on ihan hauska.

Back