• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Gateway24

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örmötin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Örmötin

New member
Kyseessä saksalainen putiikki.

Kaikki toimi maksaessa ja tilattessa mallikkaasti. Kuljetuksen edistymistä sai seurata internetissä. Tavarakin toimitettiin ajallaan (vain päivän viivästys arvioituun).

Tuotteessa oli kuitenkin akkuvika. Eipä hätää, hauskalla englannilla hoitui sähköpostiasiointi ja pyysivät lähettämään tuotteen takaisin luvaten korvata postikulut.

Myöhemmin ilmoittivat vastaanottaneensa tuotteen ja lähettävänsä sen edelleen valmistajalle.

Mutta sitten: odottelua, kyselyjä, ei mitään vastausta.

Kahden viikon kuluttua ilmoitin olevani pettynyt saamaani palveluun. Kerroin myös, että jollen kuulisi heistä mitään, ryhtyisin muihin toimiin saadakseni edes rahani takaisin. Samantien sain kiukkuisen vastauksen, jonka viimeiset sanat saivat hymyn kasvoillleni: "We are not interessted in customers like you are."

Tehdäkseni palveluksen Gateway24:lle kehoitankin teitä, jotka haluatte laitteenne toimivina tai rikkinäisen saadessanne haluatte saada sen vaihdetuksi kohtuullisessa ajassa tai haluatte että tiedusteluihinne vastataan, olemaan rasittamasta kyseistä yritystä. He eivät ole kiinnostuneita teistä.
 
Back
Ylös