• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GhostRider myy pyöränsä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XeX1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

XeX1

New member
Nyt rahamiehillä mahdollisuus saada alleen kappale moottoripyöräilyn historiaa!!!

SWT Racing will in 2 weeks sell all bikes which have been used in the GR movies!!

Technical specification and pics on wendsday!!

Suzuki GSX-R1000K5 "Black edition".
16500€ incl Original helmet and leather suit!!

Suzuki GSX-R1000K5 "Police edition".
13000€ incl original Swedish police jacket, police helmet and leather suit!!

Suzuki Hayabusa "turbo special".
27000€ incl Original helmet and leather suit!!
(The world record bike with 346.25km/h wheelie 2006)

Minimoto trike.
2000€!!

BMX.
500€

Team GR.

buttrock.gif

Musta tuntuu että moni kuolaa tuota turbo Hayabusaa. Onhan siinä sentään 499 heppaa. Mulle kyllä liian kiukkuinen vehje.
Itse ottaisin noista ton mustan gixxerin. Legendaarinen vehje ja heppojakin jotain 240. Täyttä asiaa...

Noh, ei noiden pyörien hinnat yllättäny, noihin vielä verot päälle, busakaan ei olis kuin sen vajaa 40k€

No saa nyt nähdä tuleeko nuo pyörät ikinä näytille, viimeiset 3kk pitänyt olla jo ebayssä pyörät myynnissä mutta eipä ole vieläkään tainnut kuvia tulla pyöristä asiallisine tietoineen. Tämä siis GR foorumilta luettua. Ihme touhua.

Jyri ja muut Ducati-fanaatikot, unohtakaan ne italiantuotteet ja ostakaa tuo busa suomeen kunnon vehje varmasti!
tounge.gif

Ai saatana mä haluun ton BMX:n

sanoi:
Itse ottaisin noista ton mustan gixxerin. Legendaarinen vehje ja heppojakin jotain 240.

Leffa GR4 sanoi näin:
"Now in 2005, he's riding a turbo charged, fully carbon fibre, 285bhp Suzuki GSX-R1000k5 with a top speed of 340kph."

eiköhän busaan tule tavallisen hayabusan verotus, joten ei kyllä ihan 40 tonniin hinta nouse. Katsastetaanko tuontipyörät? Voi tuottaa ongelmia jos ahdin on kiinni

eiköhän busaan tule tavallisen hayabusan verotus, joten ei kyllä ihan 40 tonniin hinta nouse. Katsastetaanko tuontipyörät? Voi tuottaa ongelmia jos ahdin on kiinni
Joo tosta mun onki pitäny kysyä tääl. Onkos porukal tietoo miten käy katsastusasemalla jos käyt yrittämässä muutoskatsastaa hayabusaa johon on asennettu turbo? Kyllähä se ny on selvää että vakuutusmaksu nousee teho/painosuhteen nousun vuoksi, mutta meneekö yleensäkää läpi katsastuksesta ku tehot nousee niin perkeleesti...

Eikös pakokaasulukemat pitäis olla siedettävissä rajoissa ku kerran turbo kuluttaa vähemmän gasoo ahdon ansiosta?

Jos tuon tboBusan haluaa, niin onko sillä verolla väliä? Taikka sillä saako sen edes kilpiin...
wink.gif

Joo tosta mun onki pitäny kysyä tääl. Onkos porukal tietoo miten käy katsastusasemalla jos käyt yrittämässä muutoskatsastaa hayabusaa johon on asennettu turbo? Kyllähä se ny on selvää että vakuutusmaksu nousee teho/painosuhteen nousun vuoksi, mutta meneekö yleensäkää läpi katsastuksesta ku tehot nousee niin perkeleesti...

Eikös pakokaasulukemat pitäis olla siedettävissä rajoissa ku kerran turbo kuluttaa vähemmän gasoo ahdon ansiosta?
Onhan noita muutoskatsastettuja tbo-busia suomessa aikas paljon jo olemassa..
buttrock.gif

Eikös haipussaan ollut myynnissä tuo turbosarja jossakin jolla sais samat speksit paljon halvemmalla ?

Back