Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä kans hakusessa, mutta en oo löytäny jälleenmyyjää
Ei kuitenkaan niin avonainen kuin avokypärässä.Tässä kun tarkemmin miettii kypärän muotoilua, niin huomaa että tostahan menee ötökät sisälle kun on tuo avonaisempi "leuka".
Osoitteesta http://www.motomarket.fi/varuste/index.asp löytyy Motomarketin tämän vuoden kuvasto ja sieltä selviää myös Givin hinta.Mitäköhän ne on keksiny tuolle hinnaksi? Olis kyllä hyvän näkönen ja kivan viileä kuumemmilla ilmoilla. Kukakohan noita myy nettimyyntinä Suomessa?
Jokikoneessa Joensuussa oli muutama kappale kokoja M ja XL, L koko oli jo loppunut.Joko joku jo päässyt tätä X01 kokeilemaan ja peräti ajamaan se päässä?
Kohta pitäis kypärä hankkia, niin kaikki tieto olis tarpeellista kun valintaa suorittaa. Ja onko tätä kukaan nähnyt Suomessa muissa liikkeissä kun tuolla Turussa?
Mikä koko sulla muilla merkeillä istuu päähän? Tilasin itselle jo tuon M (57) (Turusta). Pään ympäys mulla on tuo 57 cm. Lupasivat vaihtaa jos liian pieni. Myyjän mukaan mitoitus on Givillä reilu.Jokikoneessa Joensuussa oli muutama kappale kokoja M ja XL, L koko oli jo loppunut.Joko joku jo päässyt tätä X01 kokeilemaan ja peräti ajamaan se päässä?
Kohta pitäis kypärä hankkia, niin kaikki tieto olis tarpeellista kun valintaa suorittaa. Ja onko tätä kukaan nähnyt Suomessa muissa liikkeissä kun tuolla Turussa?
M on numerokokoina 57 ja ainakin minun päähäni liian pieni.
Mikä koko sulla muilla merkeillä istuu päähän? Tilasin itselle jo tuon M (57) (Turusta). Pään ympäys mulla on tuo 57 cm. Lupasivat vaihtaa jos liian pieni. Myyjän mukaan mitoitus on Givillä reilu.