• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Givi kypärä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hedgehog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kukaan törmänny seuraavanlaiseen kypärään: Givi X.01,

vaikuttaa mielenkiintoiselta.

givi
Itellä kans hakusessa, mutta en oo löytäny jälleenmyyjää
confused_orig.gif

Pitäs ihan näinä aikoina tulla kauppiaille kokeiltavaksi, näin ainakin Joensuussa Jokikoneessa lupailtiin.

Tässä kun tarkemmin miettii kypärän muotoilua, niin huomaa että tostahan menee ötökät sisälle kun on tuo avonaisempi "leuka". Mitäköhän ne on keksiny tuolle hinnaksi? Olis kyllä hyvän näkönen ja kivan viileä kuumemmilla ilmoilla. Kukakohan noita myy nettimyyntinä Suomessa?

On se vaan aika omalaatuisen, mutta samalla minun silmiini tyylikkään näköinen. Pitänee poiketa joku kerta Motomarketissa, kun Turgusen suunnalla liikkuu ja koesovittaa tuollaista päähän.

Jos joku on jo tuollaisen ostanut, niin kommentit melutasosta kiinnostavat. Eli joutuuko vetään tulpat korviin aina kun nopeus nousee yli kaupunkinopeuksien, vai onko perus integraalitasoa.

Joko joku jo päässyt tätä X01 kokeilemaan ja peräti ajamaan se päässä?
Kohta pitäis kypärä hankkia, niin kaikki tieto olis tarpeellista kun valintaa suorittaa. Ja onko tätä kukaan nähnyt Suomessa muissa liikkeissä kun tuolla Turussa?

Kohta pitäis kypärä hankkia, niin kaikki tieto olis tarpeellista kun valintaa suorittaa. Ja onko tätä kukaan nähnyt Suomessa muissa liikkeissä kun tuolla Turussa?
Jokikoneessa Joensuussa oli muutama kappale kokoja M ja XL, L koko oli jo loppunut.
M on numerokokoina 57 ja ainakin minun päähäni liian pieni.

Jokikoneessa Joensuussa oli muutama kappale kokoja M ja XL, L koko oli jo loppunut.
M on numerokokoina 57 ja ainakin minun päähäni liian pieni.

Mikä koko sulla muilla merkeillä istuu päähän? Tilasin itselle jo tuon M (57) (Turusta). Pään ympäys mulla on tuo 57 cm. Lupasivat vaihtaa jos liian pieni. Myyjän mukaan mitoitus on Givillä reilu.
Mikä koko sulla muilla merkeillä istuu päähän? Tilasin itselle jo tuon M (57) (Turusta). Pään ympäys mulla on tuo 57 cm. Lupasivat vaihtaa jos liian pieni. Myyjän mukaan mitoitus on Givillä reilu.

Mikä koko sulla muilla merkeillä istuu päähän? Tilasin itselle jo tuon M (57) (Turusta). Pään ympäys mulla on tuo 57 cm. Lupasivat vaihtaa jos liian pieni. Myyjän mukaan mitoitus on Givillä reilu.[/quote]
Numerokokoina 58 kirjaimilla joko M tai L riippuen valmistajasta. Pitää kattoa kotona minkä kokonen nykynen Schubert on.
Eipä ollut Conceptissa kokomerkitälappu enää kiinni mutta muistaakseni 58.

Näyttää hyvältä, mutta ei sopinut tällaiseen suuperttipäähän, pituus suunnasta ahdisti, sivuilla tyhjää ja posket kireät, lienee päässä jotain vikaa.
sad_orig.gif
Pääkaupunki seudulla kävin Matilla sovittamassa. Nyt sitten odotetaan Marushin avattavaa mallia, umpinainen ainakin istui aika kivasti. Haussa siis integroidulla aurinkovisiirillä varustettu potta tuohon C2.n rinnalle.

Juuri tuosta kypärästä ei ole kokemusta, mutta ostin viime loppukesästä givin umpipotan hintaluokkaa pikkasen alle 300e. Olisin ottanut sen hieman kalliimman version, mutta tuo istui paremmin mun kalloon. Eipä ole kyllä hirveästi muuta hyvää sanottavaa kuin istuvuus mun päähän. Meluaa, vinkuu ja huurtuu mielestäni turhan helposti. Tuuletus ei mikään kovin kummoinen. Ja sokerina pohjalla, kypärä meni takuuvaihtoon, kun siitä hajosi leuan ilmanottoaukko pestessäni kypärää. Siis kiinnikkeet olivat menneet poikki ja se muoviräppänä jäi käteen. Mielestäni todella huono potta vaikka alkuun vaikuttikin ihan hyvältä. Tiedä sitten onko nuo muut mallit parempia. Itse en ainakaan Givin pottaa enää osta.

Back