• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Gpx:n kaasarin asennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Veivi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Veivi

New member
Kevätterveiset kaikille! Ongelmana on 750 R:n kaasarin irrotus/asennus ja tilanpuute. Miten olette hoitaneet homman ilman kiroomista ja väkivaltaa, onko se edes mahdollista? Vinkkejä kaivataan, ajokuume on kova. Auttakaa tyhmää alottelijaa...
lookaround_orig.gif

Jos mahdollista pura ne paikoiltaan kun kone on vielä kuuma. Kivettyneet kumiosat ovat pehmeimmillään silloin ja antavat periksi parhaiten kaasareita irti repiessä.
Takaisin asennuksessa kuuma myös avuksi. Jos tossa saa ilmanputsarin kopan kumit jälkeen päin paikoilleen, kaasarit etukäteen imukurkuille laitettuina, niin kuumenna putsarinpuoleiset kumit kuumailma puhaltimella kuumiksi jolloin ne veltostuvat ja ovat joustavimmillaan asentaessa paikoilleen. Keskimmäiset kumit ekana, reunimmaiset sitten. Rengasraudoilla (pyöreäreunaisilla)voi kammeta runkoa vasten putsarikoteloa varovasti taaksepäin. Sipaisu vaseliinia imukurkkuihin jelppaa myös paikalleenasennusta.

Kiitos! Tuosta oli apua.
062802jumpie_prv.gif

Paikallaan käytettäessä koneen kierrokset hyppää 2000:sta 3000:n ,ilmavuotoja ei pitäis enää olla. Pitäis varmaan synkata kaasarit. Paljonko moiseen menee aikaa ammattimieheltä?

Puolisen tuntia tohon menee, mikäli tuntevat alle tunnin veloituksia. Penkki, tankki, sivukopat pois, pääsee kaasareille käsiksi läppien/sliidien(vaatii kaasarin kopat auki) säätöruuveille ja mittarin alipaine letkut kaasareihin kiinni, tippapullo potilaaseen kiinni ja säätö tarvittaessa. Kilkkeet toimenpiteen jälkeen takaisin paikoilleen. 50 euron molemmin puolin taitaa noi tuntiveloitukset olla korjaamoilla.

asentaisitte ruiskun siihen kawaan
biggrin.gif

mä tuun ainaki laittamaa ettei tartte pelehtiä kaasarien kanssa
samalla saattas saaha sen 15hp lisää
062802moto_prv.gif

biggrin.gif

062802moto_prv.gif
No justiinsa...

Samalla Kawaan tuolla nimim. "TONI_VAAN":in ruiskupaketilla tulisi luonnollisesti muutama Nm _yllätysmomentteja_. Käyttöä niille olisi myös sen turbopiikin keulan ylösnostamisessa kaksi päällä 250... 300 km/h vauhdeissa.  

*huoh...*

biggrin.gif

062802moto_prv.gif
No justiinsa...

Samalla Kawaan tuolla nimim. "TONI_VAAN":in ruiskupaketilla tulisi luonnollisesti muutama Nm _yllätysmomentteja_. Käyttöä niille olisi myös sen turbopiikin keulan ylösnostamisessa kaksi päällä 250... 300 km/h vauhdeissa.  

*huoh...*
hei unohtakaa tuo jo se oli vaa heitto.
sad_orig.gif

en mä niih hullu oo miltä vaikuttaa.
mutta tuo ruisku homman laitoin tohon vaan pienenä vinkkinä.
062802moto_prv.gif

biggrin.gif

062802moto_prv.gif
No justiinsa...

*huoh...*
hei unohtakaa tuo jo se oli vaa heitto.
sad_orig.gif

en mä niih hullu oo miltä vaikuttaa.
mutta tuo ruisku homman laitoin tohon vaan pienenä vinkkinä.
062802moto_prv.gif
aha
confused_orig.gif

Back