Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hydrauliikka-osia myyvästä liikkeestä 3/8 USIT-tulppa ja sille kierre. Kokoero natsaa juuri niin, että vapaareikä putsaa vanhat jengat pois ja näin tulee lastua minimaalisesti. Olettaen että siellä on M14 kierre nyt jauhona?Tulin ostaneeksi kyseisen mallisen pyörän, vuosimallia -96.
Tässä öljyjä vaihtaessani kohtasin seuraavanlaisen ongelman. Öljyproppu ei ottanut kunnolla kierteille, ei siis kiristynyt. Kierteet on menneet koneen puolelta. Proppu taitaa olla jälkiasennus mallia jo valmiiksi. Sain tehtyä hätävarakorjauksen putkiteipillä, jotta sain öljyt pysymään sisällä, jopa niin ettei öljyä tihku lämpimänäkään. Elättelen toiveita, että pääsisin ajokauden loppuu tuolla.
Mitä olette mieltä varsinaisesta korjauksesta?
Onko viisain ruveta etsimään uutta öljypohjaa, viedä koneistettavaksi uudet kierteet, vai koittaa ylikokoisella propulla saada öljyt pysymään sisällä.
Uusi öljypohja taitaa olla kallein vaihtoehto. Saakohan niitä ylipäätään. Missähän mallissa olisi sama öljypohja? Jos jostain romuttamolta löytyisi.
Missähän hinnoissa koneistus on? Itse ei varmaankaan kannata yrittää kierteitä uusimaan.
Ylikokoinen proppu on halvin vaihtoehto. Ongelmana lienee se, että miten kestää kun aukaisee muutaman kerran.
Mielipiteitä?
Muutenkin otetaan nöyränä vastaan kyseiseen pyörään liittyviä vinkkejä ja neuvoja.
Huomio!!
Olisiko tietoa Kawasaki GPZ 1100:sta. On aika harvoin näkyny ko. pyörää liikenteessä. Onko jotekin harvinainen?
Onko pyöränä minkäläinen, onko jotakin tyyppivikoja. Eli onko kannattava ostos jos sattuu kohdalle.![]()
T. EJ-salo
Onkohan tähän vanhaan ketjuun kellään uusia mielipiteitä/vastauksia?

